Gå til innhold

Hvorfor planlegger dere keisersnitt??


Mirabella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange som planlegger keisersnitt har opplevd svært traumatiske 1.gangsfødsler. Det kan ha stått om liv for både mor og barn. Noen har stor angst knyttet til fødsler, uten å ha født. Som regel er planlagt keisersnitt noe som avtales med den fødende og sykehus, med reelle årsaker til hvorfor de ønsker å gjennomføre det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg planlegger keisersnitt..

Min første fødtsel gikk på drøye 6 timer og guttn målte 53 cm og 4090gram. Kroppen min rakk ikke å tøye seg slik den skulle så det endte med innvendig og utvendig sying.

Følgene er nå 16 mnd etter fødtselen at je har store prob med å holde meg når jeg må på do. Jeg er ikke intr i å beg m bleie i en alder av 23 år!! Derfor er keisersnitt ett godt alternativ for oss, vi vil jo ha flere sjarmtroll:) Og Nå Har Vi Termin 08.04.08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er en av dem som har skrevet at jeg planlegger keisersnitt. Det er på grunn av forrige fødsel. Det er ikke mitt forslag, men legen sitt. Skal ikke skrive så mye om forrige fødsel her av hensyn til førstegangs fødende. Uansett, alle sier at hver fødsel er ulik, så om jeg var første gangs så ikke la deg skremme av dette. Det er mest sansynlig at du er en av de aller fleste som har en normal fødsel og ikke trenger å grue deg på grunn av at andre har hatt andre opplevelser.

 

Lykke til alle sammen, med eller uten keisersnitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha keisersnitt,da jeg er for smal over hoftene...Har hatt det med de to andre..Planlagt med nr 2,noe det også blir denne gang:)Tror det er bedre m vanlig fødsel....Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at du tror det er bedre med vanlig fødsel, men det kommer vel litt ann på hva slags fødsel du får/har hatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...