MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 er så lei av å vente...har ikm 12.august....er så lenge til!! Har gått med mensensmerter i et par dager + stikninger/ømhet i ene puppen....det kom ca 3-4 dager etter EL....håper det er pga spiren som har festet seg!! kan vel ikke begynne med mensen smerter allerede.....eller? flere som har ikm rundt den 12 som er begynt å kjenne etter symptomer?
så gla' Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Hei. Jeg har ikm ca 11. -13. august. Har hatt litt ustabil syklus siden fødselen i april, så er ikke helt sikker. Jeg så i profilen din at vi har vært igjennom noe av det samme, og håper vi nå lykkes i vår 3 pp :-)) Jeg har vært litt nedfor denne pp. Tenkt mye på terminen jeg egentlig hadde 1. august, og det har derfor bare blitt et litt halvhjertet forsøk denne mnd. Men, lever i håpet. Har ikke egentlig noen symptomer, men jakten er i gang! Lykke til!
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 huff, var inne og leste på profilen din no.....mange gode klemmer til deg! Har vært litt utenfor eg og...Noah skulle blitt født 25 august, så eg skulle hatt stor mage eg no....så det er vel egentlig bare sånn halvhjertet innsats her og...men har lyst å bli gravid før termindatoen...tror eg har klart å innbille meg at då blir det lettere, men eg vet no ikke helt eg.... Men eg skal krysse fingrene for at alle gode ting er 3!!
har4barn Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Hei, igjen!! Jeg er også med. Har ikm ca 13, jeg da, men det er vel greit? Ingen symptomer enda her i gården i hvert fall, men det er jo likevel alt for tidlig. Annet enn at jeg har hatt menssmerter hver dag siden fra og med el på søndag. Men, det hendte jeg hadde rett etter MA'en også, så det kan jo like gjerne være tegn på fortsatt "fusk i maskineriet":). Håper ikke det. Lykke til!!
så gla' Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Morsomt at vi er flere rundt den samme tiden. Da kan vi veldig snart sikkert begynne å legge ut om alle symptomene som helt sikkert kommer. Dere har jo noen symptomer allerede, og det er bra.Det er vanligvis den siste uken før mens at de bruker komme hos meg, men de kommer da nesten før hver mens nå, så sikker vil jeg ikke være før brystene blir ømme. Det bruker de bli omtrent på ikm hvis jeg er gravid. Jeg tror også jeg hadde litt sen EL denne perioden, så det er vel derfor det er litt tidlig å kjenne noe ennå. Lukas og engelenNoah. For min del tror jeg det ville vært en like tøff tid selv om jeg hadde blitt gravid før terminen. Men, vi er jo forskjellige, og jeg krysser fingrene for at du er gravid allerede :-) Har det kommet noen flere symptomer?
Janni85 Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 ja! jeg har ikm 12 august og det er lenge til! har hatt litt rar følese i underlivet og litt øme bryst noe jeg ikke pleier å ha! har hatt exu for 3 måndersiden nå krysser vi fingrene for at dette skal klaffe! håper det er en litten spire på vei for oss begge!
IngerLiseRmed2barnog1spire Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 jeg har ikm mellom den 12-15 lenge og vente ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå