stinky-monkey Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 I morra tar jeg med meg sønnen min på 5 år på en "date" :-) Har aldri hatt noe særlig alenetid med noen av ungene våre, bortsett fra minstejenta på 15 mnd, som jeg er alene med 3 dager i uka da guttene er i barnehagen! Nå fant jeg ut at det var på høy tid å ta med meg eldstemann ut og ha litt kvalitetstid sammen bare oss to ;-) He, he. Tror vi skal på kino, hvis det går noen kule barnefilmer, og ut å spise en eller annen plass. Kanskje gå i lekebutikken og se om vi finner noe spennede, eller dyrebutikken osv. Noen som har noen tips til ting vi kan finne på i Bergen? Gleder meg :-)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Så morsomt:)) Kan tenke meg gutten synes det er super-stas, en hel kveld sammen med mamma:) Kos dere masse:D
stinky-monkey Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Takk for det :-) Ja, tror vi skal stooooor kose oss, både jeg og gutten min ;-)
Sluffsa Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Åhhh det skal vi å, planlagt det i over 1 uke, de to småtrollene på 2 år og 2 mnd skal til mormor å jeg og elstejenta på 6 skal handle skoleklær og skolestæsj kan ikke være mer en 2-3 timer siden jeg ammer minstetrollet men skal utnytte tiden max og kose oss!!! Ha en fin dag dere å)) Tror det er viktig og sette av tid til de elste en gang iblandt:))
stinky-monkey Skrevet 3. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2007 Tusen takk for det :-) Hørtes skikkelig koslig ut det dere skal også :-) Gleder meg til jenta vår blir så stor at vi to kan gå å shoppe sammen :-) Shopping er sikkert ikke så kult for gutta.. he, he!! Kos dere masse :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå