Gå til innhold

Skal på "date" i morra :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morra tar jeg med meg sønnen min på 5 år på en "date" :-)

Har aldri hatt noe særlig alenetid med noen av ungene våre, bortsett fra minstejenta på 15 mnd, som jeg er alene med 3 dager i uka da guttene er i barnehagen!

Nå fant jeg ut at det var på høy tid å ta med meg eldstemann ut og ha litt kvalitetstid sammen bare oss to ;-) He, he.

Tror vi skal på kino, hvis det går noen kule barnefilmer, og ut å spise en eller annen plass. Kanskje gå i lekebutikken og se om vi finner noe spennede, eller dyrebutikken osv.

Noen som har noen tips til ting vi kan finne på i Bergen?

Gleder meg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morsomt:)) Kan tenke meg gutten synes det er super-stas, en hel kveld sammen med mamma:) Kos dere masse:D

Skrevet

Takk for det :-) Ja, tror vi skal stooooor kose oss, både jeg og gutten min ;-)

Skrevet

Åhhh det skal vi å, planlagt det i over 1 uke, de to småtrollene på 2 år og 2 mnd skal til mormor å jeg og elstejenta på 6 skal handle skoleklær og skolestæsj kan ikke være mer en 2-3 timer siden jeg ammer minstetrollet men skal utnytte tiden max og kose oss!!!

Ha en fin dag dere å:))) Tror det er viktig og sette av tid til de elste en gang iblandt:))

Skrevet

Tusen takk for det :-)

Hørtes skikkelig koslig ut det dere skal også :-) Gleder meg til jenta vår blir så stor at vi to kan gå å shoppe sammen :-) Shopping er sikkert ikke så kult for gutta.. he, he!!

Kos dere masse :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...