Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 jeg bare lurer på om det er flere enn oss som har mistet romantikken etter at nurkeliten kom til verden? vi forguder datteren vår, men etter at hun ble født døde romantikken her i huset. sexlivet vårt er fantastisk det, men det er ikke mye romantikk ute å går. når snuppa er lagt for kvelden har ingen av oss overskudd eller energi til å være noe særlig romantiske, og sexen er som oftest "en kjapp en". Hvordan er det med dere andre?
Gjest Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Nå som vi har baby (7,5 uke) er det lite vi har energi til ja, men det kommer seg etterhvert er min erfaring så vi stresser ikke med det :-) Dett går seg til igjen når man blir vandt til å være foreldre, ungen legger seg til passe tid om kvelden og sover bra om natten. Med førstemann tok det lang tid, over ett år, andre gangen kortere tid, ca 7-8 mnd.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 glemte å legge til at snuppa er 5 1/2 måned og sovner hver kveld kl. 9...... HI
Gjest Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Joda, vår første la seg også til samme tid hver kveld på den alderen, men det tok tid for oss å bli vandt med å være foreldre, å ha en som krever noe av en hele tiden, og nå tre stykker, men det blir på et vis en vane og da får en mer overskudd selv om man sikkert egentlig er like sliten som en var før. Litt vanskelig å forklare :-) Rent personlig blir jeg også mer sliten av å ha en baby enn å ha et barn på over 1 år, synes de krever så utrolig mye av meg som babyer og det er mer slitsomt enn en som er større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå