Mrs. Bouquet Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Har stort sett bare negative assosiasjoner til mennesker med det navnet.
SuperJessie <3 Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Jeg liker personlig ikke navnet Sølvi.. Kanskje fordi jeg har dårlig assosiasjoner til det.
Helnøtt med spire:) Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Ikke jeg hellerav samme grunn som dere ovenpå her.
Dotten Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Kan dessverre ikke si jeg liker navnet. Litt for "gammel-dame" for meg. Nå hadde jeg ei nabodame som het det. Hadde også ei klassevenninne som het det, og ei venninne av min søster. Alle var hyggelige de, så ingen dårlige "erfaringer" med navnet, men liker det ikke for det............
FrøkenSprøken Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Jeg synes Sølvi er helt greit. Liker navn som ikke alle har, men som allikevel ikke er helt "Maximia", hvis du forstår hva jeg mener. Sølvi Normalbakken... Hmmm.... Jo da.... Spørs om du har en utfordring med det etternavnet der;)
LL67 Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 He-he! Må le litt! Sølvi var det peneste navnet lillesøsteren min visste da hun var liten:) Så da vi dro på campingferie da hun var 5 år presenterte hun seg som Sølvi til alle barna hun møtte. Og så slang hun "träsk" bak på etternavnet vårt, vi kjørte jo forbi så mange steder som het ett eller annet med det på turen. Det var en noe forbauset mamma som ikke skjønte hvem de andre barna spurte etter:D Ellers syns jeg Sølvi er pent, men det er litt 70-talls for meg.
Lille Filur Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Liker det ikke. Tenker på streng dame (type 70 år) når jeg hører det. Ikke noen positive assosiasjoner, selvom jeg ikke kjenner noen som heter det.
~sjiraff~ Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 En ansatt i bhg til snuppa heter Sølvi og hun er bare helt fantastisk, så jeg har bare gode assosiasjoner til navnet )
Veravera Skrevet 3. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. august 2007 Endelig noen som skjønte min litt dårlige fredagshumor ;-)
~sjiraff~ Skrevet 3. august 2007 #12 Skrevet 3. august 2007 hehe.. nå må jeg le av meg selv.. hun heter ikke Sølvi men SØNNI. *slår meg selv i hodet*
Mille** Skrevet 3. august 2007 #13 Skrevet 3. august 2007 Gulli må jo være et mye bedre alternativ! ;o)
M by M Skrevet 3. august 2007 #14 Skrevet 3. august 2007 En kollega av meg heter det, og hun er grusom, så derfor liker jeg ikke navnet. Men bortsett fra det så er det sikkert fint:-) Morsomt etternavn dere har :-)
Katja Skrevet 3. august 2007 #15 Skrevet 3. august 2007 Hehe, den var morsom. Sølv i normalbakken, hihi Jo, gå for det dere. Har ei venninne som alltid har ønsket å kalle ei evt jente for Signe, nå har hun fått seg type som heter Juul. Hehe, det blir også rart: Signe Juul. Og broren til han der Juul, er sammen med ei som heter Paaske. Hehe, tenk om de kaller jenta si Vår: Vår Paaske Juul ))
dumme mamma Skrevet 3. august 2007 #16 Skrevet 3. august 2007 liker ikke personer som har det navnet så nei...
Odd Molly Skrevet 3. august 2007 #17 Skrevet 3. august 2007 Kjempe fint. Har ei nydelig venninne som heter Sølvi og hun er i tillegg til å være fantastisk grei også veldig pen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå