Gå til innhold

SÅ skuffet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I Juni spurte jeg min far og hans kone om de kunne passe jenten min på bursdagen min, dagen etter er det bryllupsdag så vi tenkte å slå to fluer i en smekk og feire alt på bursdagen min.

Det er første gang vi har barnefri.

Har så og si spurt hver gang jeg har snakket med henne siden Juni om de fortsatt kan, og ja, null problem, dette avtalte vi jo for lenge siden.

Så sender jeg melding i dag, hvor lenge kan dere ha henne (Det er ikke så lenge til), og får til svar at, nei, vi har begynt å pusse opp denne helgen, så vi kan ikke passe jenten din allikevel.

Så da må jeg avbestille restaurant etc.. Hadde virkelig gledet meg til å bare være oss to igjen, for bare et par timer. Hadde nytt godt av det.

Har faktisk ingen andre i umiddelbar nærhet som kan passe, venner etc har nesten ikke møtt henne, er på ferie osv. Drittrist nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skedsmo.. hvordan det? Kjenner du de?

Skrevet

Men så dårlig gjort da? Det der syns jeg høres ganske utrolig ut. Har du sagt fra om hva du mener om saken?

Skrevet

Noe så råttent gjort! Håper virkelig du sier ifra til dem om hva du mener!

Hadde jeg kjent deg og bodd i nærheten, skulle jeg gladelig vært barnevakt!

Skrevet

Det der var skikkelig slemt!! De skulle ha fått ordentlig fik!

Skrevet

Er det virkelig så farlig at dere ikke får gjort det på dagen?? Hvor gammel er du liksom? Hva med å ta det helgen etter?

Skrevet

Hallo, det var jo ikke det som var poenget... De sviktet til tross for at de flere ganger hadde sagt "ja" til å passe jenta hennes. Da har hun vel for svarte svingende lov å bli trist og lei seg, når de tross alt hadde en avtale.

Litt mer empati hadde kanskje passet seg...!

Skrevet

Høres ut som mine eks-svigerforeldre det der :( Men er nok ikke det.

Hadde jeg kjent dere skulle jeg stilt opp, vet hvor skuffende det er å plutselig måtte forandre planer fordi barnevakten trekker seg.

Skrevet

Takk alle sammen. Det var hyggelig med litt støtte og se at det ikke er jeg som er kravstor.

Nei anonym vi kan ikke ta det helgen etter.. Vi har nemlig INGEN som kan passe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...