Gå til innhold

Vite kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan stiller dere dere til dette med å få vite kjønn på forhånd? Jeg fikk vite det forrige svangerskap og syntes det var ekstremt praktisk. Denne gangen lener jeg meg mot å ville vite det, men er ikke helt sikker på at sambo vil, men det får vi prate mer om så vi blir enige til UL. Folk sier at de vil spare overraskelsen til fødselen, men det er det teiteste argumentet jeg hører for men blir jo faktisk like overrasket ved ultralyden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være litt å lure seg selv også da. Har hendt flere ganger at jordmor har tatt feil av kjønnet. En venninne av meg fikk vite at skulle bli en liten gutt. å jordmor var helt sikker på at det var "tuten" de så. å det på flere ULer . MEN nei... når den lille "gutten" fikk se dagens lys, så måtte stakkars lille martin bytte navn til Martine. For "tuten" var hvertfall ikke der. Å den lille jenta fikk masse lyseblått. For alt av utstyr var kjøpt inn i blått... litt kjedelig for foreldrene.

å ikke minst... besteforeldre ,tanter,onkler,søsken å søskenbarn blir så glade når de får den ventede telefonen om d ble en jente eller gutt.

Man blir så utrolig stolt hvis man gjettet riktig kjønn!

Skrevet

man kan jo ha gjettekonkurranse til den dagen ultralyden er kan man ikke??

vi vil vite kjønnet. er alt for nyskjærrig til å la være. men jeg kommer ikke til å kjøpe inn en haug med lysenlå klær. jeg er litt opptatt av at en gutt ikke nødvendigvis må gå i babyblått og jente i rosa. det er da mange andre fine farger som passer begge kjønn?? dessuten kjøper jeg ikke inn alt før babyen kommer. og store ting som vogn og bil-sete blir uansett i nøytrale farger med tanke på gjenbruk til en eventuel nestemann. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...