Gå til innhold

TREFF PÅ EGON DESEMBER-JENTER!!!!!


babyvent

Anbefalte innlegg

jeg er egentlig fryktelig sjenert jeg da.. men jeg kan sikkert prøve å komme en tur ^^ har godt av å komme meg ut litt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Heia loveanime...

 

ja jeg håper du tar deg en tur, husk vi er så å si alle fremmede for hverandre, så det blir jo bare kjempekoselig å bli kjent med hverandre...

 

ses....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Heia. alle sammen....

 

Da ses vi på Egon på Jernbanetorget til tirsdag kl 18, jeg reserverer bord til desemberklubben, gleder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Heisann alle jenter...

Da håper jeg vi ses i morgen kl 18 på Egon på Jernbanetorget, bord er bestilt på desemberklubben..

 

Ha en fortsatt fin kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde så lyst til å komme på treffet imorgen, men får besøk av mamma og pappa imorgen. Jeg får satse på å få med meg neste møte :) Hadde vært hyggelig å treffe alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noe aldersgrense på desember-treffet? Såg bare hadde januar-treffet hadde bare for de mellom 25 og 30...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Heia...

Vanskelig å si hvor mange som kommer, men jeg håper at alle som har lyst og mulighet kommer en liten tur, blir koselig å bli kjent...

 

Og det er absolutt ingen aldersgrense, det er et treff for oss som skal bli mammer i desember, smiler....

 

Ses...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Heia alle sammen,,,

 

Takk for en kjempekoselig kveld, så morro at så mange kunne komme, gleder meg allerede til neste treff.

 

Ha en fortsatt fin tid framover alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men babyvent, var du der sammen med oss på desemberklubben?? Vi var 7 stk der i går, og ingen av de som var der var trådstarter :P Var dere et annet sted?

 

Det var uansett ett kjempekoselig treff! Gleder meg til neste!

Ps! jeg var henne med den røde panneluggen som prata hele tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Heia..

 

Kan det være at du havnet på januar treffet? De var også der i går...

 

Jeg var der, og vi var 9 stk, ikke 7 stk, smiler...

 

Blir nytt treff neste mnd, men jeg kommer tilbake med dato...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satt 7 stk med termin i desember på bordet som var reservert på hilde/desemberklubben. Nå skjønner ikke jeg heller noe. Har vi klart å sette oss på to forskjellige bord? Januarklubben satt også der, men de satt i etasjen under oss. Det var jo synd at vi ble sittende på forskjelllige steder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Heia alle sammen...

 

Desemberklubben satt i 1 etasje, det vet jeg for jeg bestilte samme bordene somsist gang,he he,

 

Og det er jeg som reserverte og ordnet med treffet til desember, og vi avtalte at jeg skal ordne et nytt i september.

 

Og jeg heter ikke Hilde, smiler...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komisk. Det må ha vært de som jobbet der som var forvirra, for vi som var 7 kom i flere omganger og alle ble henvist til dette bordet. Så spørs om han ene servitøren var litt feilinformert kanskje.. Jaja koselig var det uansett.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...