Gå til innhold

Det er så trist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappaen var og leverte bilen i dag, og han kom så tidlig at han hadde tid til å leke litt med martin. Men når han måtte dra ble jo martin kjempe lei seg, og sto lenge i vinduet og vinket og sa 'flyfly' og pekte opp i himmelen for å få pappaen til å leke mer. Kjenner jeg blir skikkelig trist hver gang pappaen drar og martin ikke har fått nok pappa-tid, for han blir så lei seg :( Er så veldig trasig at han ikke får full dose med pappaen som han så tydelig ønsker. Men det blir vel bare sånn når foreldrene ikke bor sammen.

Hvordan er det med deres unger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ble jeg skikkelig lei meg på Maritn sine sine vegne... Er så trasig når de må savne en av foreldrene sine!

Min er så liten enda, at hun ikke skjønner det der med pappa. Han bor uansett så langt unna at de ikke har noe forhold. Men nå flytter han nærmere, og vi håper at innen hun blir så stor at hun skjønner hvem pappa er; skal vi ha klart å ordne ting mellom oss voksne også på en eller annen måte.

Skrevet

Ja det var utrolig trist når han først var helt i hundre og vinka til pappaen, men så gikk jo han da og da ble martin bare stående helt stille og se etter han... Blir helt på gråten av det for jeg vet han savner pappaen veldig mye. Heldigvis er det snart tid for ny forhandling om samvær.

Skrevet

huff.. det hørtes ikke noe koselig ut. hadde ikke klart og gå om sønnen min hadde oppført seg sånn. jeg tror faktisk ikke at pappaen her hadde greid det heller. håper ikke det.

får håpe det går bra når dere snakker om nytt samvær. og kansje dere skal snakke litt om at han må ta seg GOOOOOOOD til når han skal komme innom. sån at martin kansje ikke blir så lei seg?

Skrevet

Jeg vet alt om hvordan d er,min jente er en årntlig pappa jente å hun sier pappa sikkert 200ganger om dagen hun er 15mnd..Hun gråte vær gang han går å kliper seg fast i han..Det er fryktelig leit:(

Hun har å aaaalt får lite tid me han..Vi hadde årdning annen vær helg å så mye såm mulig ellers men han har hatt henne 2timer på 9 dager nå og 2 dager til sammen på den siste mnd.D er synd i barna..

Skrevet

Ja hadde de fått velge hadde foreldrene bodd sammen, bare synd det ikke alltid er mulig.

Skrevet

Ja d er vell d vi alle helst skulle sett at man kunne være en familie når man først har satt di stakkars små uskyldige barn til verden:(

Men såm du sier er ikke bestandig d funker..D er så synd at di hele tiden må savne den ene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...