Silje & prinsen<3 Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Nå er eg komt inn i min 25 pp..er så lei no..
Gjest Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Uff så kjedelig da. Vi har prøvd i ganske nøyaktig et år nå uten å få det til å klaffe. Hvor langt er dere kommet i utredningen da? Jeg har fått time til lap 23.aug. Så er i alle fall i gang her... Men eier jo ikke tålmodighet
Gullblomst Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Huff.... Kjenner igjen følelsen. Ingenting kan sies for å trøste, alt er bare håpløst. Jeg fikk tanta på mandag for 23.gang på rad. Da ringte jeg gyn, og vi ble enige om å sende søknaden om prøverør. Vi er ferdig utredet, og går for tiden på pergo. Enn du? Har du kommet igang med utredningen? Vet dere årsaken til at dere sliter? Hos oss er det pcos (hos meg), og litt lav sædkvalitet som mest sansynlig er årsaken til at vi sliter. Du får ha lykke til i neste pp! Vi må ikke miste motet. Snart er det VÅR tur
dona Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Jeg er i 20. pp og er også lei. Ventet 4 mnd på å få innvendig ul og har til nå ventet 3mnd på innkallelse til lap etter det igjen. Kanskje på tide å etterlyse innkallelsen. Vill bare ha svar på om noe er galt. Mannen hadde noe dårlig sæd kvalitet, men den skulle være grei nok til at det skulle være mulig å få barn. Men det forutsetter at alt er bra med meg.
Silje & prinsen<3 Skrevet 5. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2007 Hei igjen.. Har hatt Lap i forbindelse med en cyste.. Måtte fjerne ene eggledeen pga at cysten var vevd seg ilag med den... Men den andre fungerer greit, og eg har EL, og mannen har tatt sædprøve og den var normal, så hvorfor det ikkje klaffer for oss, vet eg ikkje..Neste mnd blir vi henvist videre til en gynekolig som får undersøke oss litt mer nøyaktig, og deretter søke prøverør...Er så lei dette.. kan ikkje skjønne at det skal være så vansklig for noen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå