Gå til innhold

Har lyst på nye briller:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet noen, men de er veldig markerte, altså de synes godt i fjeset mitt for å si det sånn. Ville egentlig ha noen mer anonyme, men så passet de litt til fjeset mitt da... hva skal jeg gjøre, er jo liksom noen kroner å ut med da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg fikk nye briller av sambo i fjor, måtte ut med 4500kr da, men det var de eg likte, så da ble det de... Så om du har råd, ville eg ha kjøpt de om eg var deg... Er vel ikkje noe du kjøper nytt hver måned? Er jo tross alt noe av personligheten din, og utseende ditt, så eg tenker på briller som på et par bukser, for det er tross alt noe eg går med hver dag, og som eg skal føle meg vel med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...