<3A&A<3 Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Jeg har en nabo som er interessert i meg-og jeg i han,han kommer i kveld og vi skal ta en vin-kveld sammen... Men om det skjer noe,og utvikler seg og ikke det ikke fungerer -så er det litt vanskelig å møtes-og det kommer vi til å gjøre siden han bor rett ved siden av.... Han er kjempe snill,er 31 og har en sønn på 10 år. Vi vil det samme med livet vårt videre(hus,flere barn++) Han godtar mine 2 barn,og vi hadde fått det fint sammen han. (Han har sønnen sin annenhver helg) Det som er kjipt er at jeg har en tendens til å bli lei i forhold,og han er kanskje litt "for snill"....Og han har vært alene i nesten 10 år(pga yrket sitt) ,ååå-jeg er så usikkert,han er jo så snill og god liksom:) Så hva gjør jeg ,skal jeg prøve(noe jeg egentlig vil)-men det er bare så kjipt om ting ikke funker!?! Noen som har vært i samme situasjon eller har tips???
Gjest Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Det må vel være å bedre å prøve og feile, så slipper du å angre på at dere ikke prøvde en gang. Forholdet etterpå trenger jo ikke bli rart fordi om dere ikke fungerte som par... Gode venner kan dere vel være etterpå også, om dere ønsker det:)
Mrs. Bouquet Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Kjenner til det med "litt for snill", men etterhvert tør han kanskje å stå mer på sitt. Veldig plagsomt å alltid være sjefen, mister liksom litt respekten da.
<3A&A<3 Skrevet 3. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2007 nettopp! det er sånn jeg er-det er jo egentlig et luksusproblem da,at han er "for snill" ...men jeg klarer ikke en mann som sier:alt for deg kjære og gjør alt for deg -da blir jeg fort lei assa! Men får bare se i dag da,hva som skjer... gruer meg nesten litt jeg-vi har jo skravla mange timer allerede-men dette er jo på en måte en date da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå