¤ my precious ¤ Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Hvor gammel var du evt. da du kom til Norge? Hvilket land er du adoptert ifra? Har du søsken som er adoptert, evt norske søsken? Har du hatt spesielle tanker rundt det å være adoptert? Jeg ble adoptert fra Sør-Korea da jeg var 20 måneder, har en norsk bror som er nesten 12 år eldre enn meg og har hatt litt "problemer" med identitet i tenårene...Syns det var vanskelig og har alltid lurt på om det hadde vært annerledes om jeg hadde vært det biologiske barnet til mine nåværende foreldre... Flere som føler det sånn? Har en eller annen lyst til å legge denne tråden ut på skravlesiden for meg? Anonym (jeg har lagt det ut for Anonym fra Småtroll 0-1)
Hiv o'hoi Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Hei, jeg er adoptert Kom til Norge når jeg var 3 mnd gammel.. Jeg er halvt koreansk, halvt amerikansk. Født i LA.. Jeg har en søster som er adoptert og en bror som er norsk.. Helt ærlig så har jeg aldri hatt store tanker om dette med å være adoptert.. Har fått noen spørsmål oppigjennom om jeg ikke ønsker å finne mine biologiske foreldre, men det bryr meg faktisk midt mellom tærne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå