Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Jeg ønsker på sikt å bli lærer i videregående, har hovedfag og PPU. Men fagkretsen min er nok litt snever. Leker derfor med å ta noen studiepoeng i et nytt fag. Er det mulig å undervise i fag på videregående uten å ha årsstudieum i faget? Hvor mange studiepoeng bør man vanligvis ha i fag man underviser i? Antar dette varierer, men håper noen svarer.
THKL Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 hei! For å få undervisningskompetanse til fag i videregående må du ha minimum 60 studiepoeng i et fag (det som tidligere var et grunnfag). Lykke til! hilsen lærer i videregående:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå