Gå til innhold

Noen som bruker brystpumpe og kan anbefale en?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker at jeg nesten må skaffe meg en, sånn at også pappaen kan få matet gutten vår litt. Trenger litt avlastning på nettene, og det hadde vært greit om gutten var vant med "pappapupp" til vi skal dele permisjonen, og jeg skal jobbe to dager i uka (selv om det er lenge til)

Hva slags type og merke anbefales, og hvor får man kjøpt til hvilken pris? Er ikke ute etter noe dyre, fancy greier for jeg skal jo amme ved siden av...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt avent isis breast pump. Manuell pumpe, synes den fungerer greit. Følger med oppbevaringsbegere som man kan feste på pumpa så melka havner der, og etterpå kan man feste en tåtesmokk på begrene når melka skal brukes. Synes det er ganske lettvint. Pumpa kosta i underkant av 600 kr på barnas hus.

Skrevet

Har prøvd avent elektrisk, da følgte den manuelle med, begge de er ok. Prøvde også chicco manuell. Den var billig men så dårlig at den har gått i bosset.

Skrevet

Jeg likte ikke Avent sine elektriske/manuelle pumpe, men jeg derimot Medela-pumpen veldig godt :-) Den kostet det samme som Avent sin...

Skrevet

Jeg har brukt avent sin både sist og denne gang. Den fungerte kjempefint i starten med førstemann, men ble fort dårlig og vond på puppen syns jeg. Ikke suger den godt nok heller..

Jeg hadde kjøpt en fra medela. har brukt dem på sykehuset og tror de er bedre egentlig.

Skrevet

Har nettopp kjøpt basson elektrisk pumpe.. Den kostet bare 349 kr. men fungerer veldig bra på meg=) så her pumper jeg meg for det jeg har=)

Skrevet

Har Avent manuell, og synes den fungerer fint. Kan bruke Aventbegrene og -flaskene rett på pumpa, og den er enkel og grei å sette sammen. Bruker den til å pumpe melk til grøten pluss et par ganger når pappaen skal få mate med flaske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...