anneli84 Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 har vært og sett på hus vi kanskje skal leie nå. da vi skulle dra, lekte hunden vår ute sammen med hunden til huseieren. brått kom de løpende rett mot meg og rev meg over ende så jeg smalt i singelen ute... er så redd det kan ha skjedd noe med den lille...men vil liksom ikke virke helt hysterisk og løpe til lege hele tiden heller. var der forrige uke pga magesmerter.. hva syns dere jeg skal gjøre? eller er den lille godt nok beskyttet der inne?
Tooblind Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Jeg tror at så lenge du ikke får noe vondt, eller blødninger pga det, så trenger du ikke å dra til legen. Men jeg er ikke noe lege så jeg er ikke sikker. Du kan jo ta en tlf til legen for sikkerhetskyld. Bare for å høre.
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 uff da. hadde jeg vært deg ville jeg ihvertfall ringt til legen hørt hva h*n har å si. lykke til klem
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 jeg tryna å i helga, på grusen, men babyen har det bare fint=) så lenge du ikke fikk vondt i magene e.l så tror jeg ikke du har noe å være redd for... hos meg var det knærne det gikk værst ut over, blåmerker og mye sår, men men , er man klomsete så er man klomsete=)
Gjest Lenchen Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 I forrige svangerskap tryna jeg skikkelig på isen da jeg var i uke 30 ca, jeg smalt i bakken med magen først, men det gikk bra med oss begge heldigvis. Tror du vil merke det hvis noe skulle være galt
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Jeg datt også etter jeg hadde kommet halvveis i mitt forrige svangerskap. Traff med vekten fordelt mellom armer, knær og magen. Ble selvfølgelig litt redd, men fikk ikke noe vondt, bare noen ekstra kynnere, så jeg dro ikke til legen. Da jeg kom til jordmor neste gang, fortalte jeg henne om episoden og da sa hun helt forskrekka "Du har sett at alt står bra til etterpå vel?" og det hadde jeg jo ikke, så det var rett opp på benken for å høre etter hjertelyden. Fant den med en gang... Følte hun var litt hysterisk, men skjønte jo også at det kunne ha gått skikkelig galt...
Prinsessemamma:-) Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Hei Jeg har hørt at man skal sjekke magen om man faller pga morkaken kan være ødelagt. Ville ha ringt føden og spurt de jeg for sikkerhets skyld. Er ikke hysterisk å være engstelig når man har falt! Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå