Gå til innhold

Hvordan rege ut når eggløsningen kommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er syklusen alltid på 28 dager,eller er det sånn ca? dumt sp.mål kanskje...men men:-) Gidder ikke å ha meg i tide og utide liksom...he he:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har syklus på 23 dager og NORMALT ville en person ha eggløsning rundt 12 til 15 dag...jeg har eggløsning på 20 dagen...

hvis jeg ikke hadde kjøpt de testene for å finne ut dette hadde jeg nok aldri blitt gravid...så med nummer 2 og 3 hadde vi sex på dag 19 og det var treff ved 1 skudd hehe

Skrevet

Generelt er den på 28 dager, men du kan jo telle hvor mange dager du har i mellom første dag av siste mens, og neste gang du får mensen. Dette bør du gjøre over noen måneder, får å få en noenlunde sikker indikasjon.

Meeen, det er ikke alle som har el ca 14 dager etter første dag av siste mens... Noen kan ha dag 7 (omtrent dagen du slutter å blø.....), og andre igjen kan ha den dag 21... altså nesten 3 uker etter første dag av siste mens.

Håper du skjønte dette. Det er så individuelt av du nesten enten må teste deg når du tror du har el (merker det ofte med at man får litt mer utflod/slim), ev. at du bare "satser" på at du er "som alle andre" og har det ca 14 dager etter...... altså midt i perioden :)

Skrevet

Akuratt ja...Jamen da må jeg vel kanskje kjøpe meg en sånn test rett å slett:-) Når tar man denne eggl.testen da? Er det bankers liksom?

Skrevet

vel det er 5 tester i en pakke...du starter å tisse på dag 12 tror jeg...

jeg tisset

12 neg

13 neg

14 neg

15 neg

16 neg

trodde det var noe galt med meg da...men kjøpte en til test de er svindyre men verdt pengene

for dag

17 neg

18 neg

19 neg

20 positiv!!!!! sjaman i 100!!! hehe

Skrevet

He he *lermegihjel* kan tenke meg at du var i hundre da ja:-))

Ser du fremdeles at jeg bare får ett barn? Har en gutt fra før..håper...:-)))

251072

Skrevet

Ja det kan jo virke som om du bør ha sex fra siste mensdag til første mensdag igjen...kjempestress jo!! he he...ja ja da blir mannen kjempefornøyd:-)

Skrevet

pippi så ei jente på deg glemte helt å skrive det i styret...og tvilte veldig på det svaret jeg gav deg da...

Skrevet

Ja jeg vet du var usikker-herlig det da:-)) Takk som svarte-og for en husk du har igrunnen:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...