Duracellgirl*prøver* Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Jeg teller herved ned til datoen jeg er sikker på at ting setter igang... nemmelig den 15 august kl 13. Hvis tigergutt ikke er ute innen den tid så setter sykehuset meg igang da.. Dermed har jeg igjen 12 dager før jeg er mamma igjen!! (egentlig like greit å tenke sånn.. istedet for at jeg hadde termin igår... jeg skal ihvertfall prøve å tenke sånn... men det er vannskelig..)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Jeg tipper at fødselen kommer til å starte av seg selv jeg Men om den ikke skulle gjøre det så går det jo som du sier max 12 dager!! Så spennende snuppa!!!!! LYKKE TIL!!!!!!! Er ikke lenge før du har lille knøttet i armene dine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå