Tommage♀♂ Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Tror kanskje jeg gjorde det på barneskolen en gang, ung og nysgjerring som jeg var. Men siden har jeg nok ikke gjort det. Hva er vanlig her?
Helnøtt med spire:) Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Akkurat som deg *~Tommage~*, men aldri siden hehe
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Jeg må innrømme jeg gjorde det en stund etter jeg hadde født:o) Ville bare sjekke at alt var som det skulle:) Ellers gjorde jeg det vel noen ganger da jeg var mindre.
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 jeg gjør, he he! Har ikke gjort det før nå 9 mnd etter fødselen. Ble reoperert også etter at noen sting gikk opp og måtte ta en titt nå. Det er ikke farlig så lenge man bruker den riktige siden på speilet, he he! Alt ser normalt ut nå på meg i hvertfall:-)
Sjefsmegga Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Jeg sjekker med speil hvis jeg feks merker jeg har et inngrodd hår ( det skjer siden jeg barberer meg)...og selvsagt måtte jeg ta en titt rett etter fødselen, dagen etter faktisk..sto et speil lagelig til å badet på barsel...så ikke så ille ut til å skvisa ut en unge 1 døgn tidligere..ingen sting osv..og ikke blå heller for den del.litt hoven bare :-))) Har et avslappa forhold til underlivet mitt..og føler det er helt naturlig å "ta en titt" for å sjekke ståa der nede i ny og ned.
Gjest Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Hmz... Nei, det har jeg faktisk aldri gjort... Hehe
Gjest Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Jaaaada,, måtte jo sjekke ann hvordan ståa var etter fødselen hehe Men jeg gjorde det IKKE før alt av hevelser hadde gått ned o.l.
Pittamitta Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Nja,viss det er noe som bør "sjekkes" så.og viss det er barbering..
Lille Filur Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 Guuuuuuuuuud der kom jeg på en gang jeg gjorde det!!! Jeg trodde jeg hadde låst døra til badet. men neida, og inn kommer PAPPA!!!!!!!!!! Heldigvis hadde jeg på meg nattkjole. En smule flau sa jeg at jeg hadde mista speilet... det var på ungdomskolen. Så på meg selv etter fødsel en gang, men er ikke noe jeg gjør daglig akkurat hehehe
Bølle&Frøet Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 Må innrømme at det gikk et par månder før jeg turte å se i speilet. Etter fødselen gikk jeg som en gås, og hadde et par sting. Var sikker på at hvis jeg tok en titt ville jeg bare begynne å gråte.... Men etter et par månder så det heldigvis helt fint ut )
FrøkenSprøken Skrevet 3. august 2007 #12 Skrevet 3. august 2007 Jo, hvis det er noen grunn til det så. Etter barbering, hvis det blir sårt, hvis det klør eller lignende. Måtte jo selvfølgelig sjekke etter fødselen! Husker ikke hvor lang tid det tok, men alt var tilbake til det normale:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå