Gå til innhold

Så stille i heimen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge jentene er hjemme i dag, og vi har verken besøk eller er ute og farter. Det har vel knapt skjedd siden lillesøster ble født for 11 uker siden. Vært full fres med storesøster siden halv seks i dag tidlig. Lillesøster har selvfølgelig hatt et par lurer før i dag. Nå sover imidlertid begge to, og har snart gjort det i tre kvarter. Jeg burde ta et tak i huset, men så deilig med noen minutter for seg selv. Regner med at lillesøster snart våkner, for hun sover sjelden mer enn en halvtime om gangen.

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Savner du bråk så bare kom til meg. Her er det full fres med rørleggere og styr. Så jeg tar gjerne litt stillhet akkurat i øyeblikket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...