Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 overtrukket kontoen min med 33 kr? Det er pga div gebyr (bruk av minibankkort) at den har havnet i minus da... Bør kanskje tilføye at det er lønningsdag i dag da...
Gjest Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Nei men du er ustabil fordi du spør om et slikt spm????
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Hehe, ble bare litt inspirert av den andre tråden, om hun som ville overtrekke visakortet sitt;) Man har ikke mer morro enn man lager selv. Og jeg er trøtt (hatt ei urolig natt) og har dårlig humor:)
Ulme Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Nei, men har jeg rett i at du kjeder deg herfra til månen og tilbake?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Ja, du har rett! Jeg kjeder meg, mini sover, mannen sover, eldstemann sover og midtimellom ser på tv.
Ulme Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Det var da veldig til soving på dere midt på dagen? Jeg kjeder meg også, og jeg er på jobb.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Tihi, noen av oss har ferie enda:) mannen sto opp med mini ca 7, så kom han opp med mini kl 9.30, da tok jeg over, og jammen sover ikke mannen enda:) Og mini også, han tok jo duppen sin samtidig med far. Men mini sover ute da, og far i senga si:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå