Gjest irismor Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Skulle starte på oppussing av badet for 1 år siden. Men da pusset naboen over opp og pigget seg gjennom badetaket vårt. Da måtte det fikses først før vi kunne starte. Så da ble det hele lagt på is. Så nå tenkte vi at vi skulle starte på badet, med ny giv og forakt. Men jaggu så sprakk soilrørene så nå har jeg 2 unge kjekke rørleggere på badet som skifter kloakrørene. (noen bra skal det jo være oppi alt detta) Men så startet moroa igjen. Først så klarer de som bor over å bruke vasken på badet (ja de har fått beskjed om at de ikke kan det på noen timer). Så da sildret det vann nedover veggen og utover gulvet. Så kom det et BRAK fra badet. Da klarte rørleggerne å knuse lampa (gammel vegg sak, gjør ikke noe) og lage et stort hakk i den nye vaske. (det gjorde noe) De skal erstatte det men pokker a, når skal vi endelig få pusset opp det forbanna badet. Lysta til å starte oppussingen synker hver jævla gang det skjer noe. Tror badet vårt er besatt av onde demoner :-( Må bare få ut litt frustrasjon. Ha en fin dag da jenter =))
Ulme Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Jeg må bare si at jeg føler med deg! Det er liksom pain fra før å pusse opp bad om du ikke skal ha masse uhell i samme slengen. Enda godt rørleggerene var kjekke! Ha en fin dag du også
oftebustat Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Da jeg så overskrifta tenkte jeg, sånn har jeg det også!!! Så leste jeg innlegget, og tenkte sånn har ikke jeg det!!!! Vi driver å pusser oppe t hus, og den store greia er badet. Har ikke hatt uhell av noe slag, jeg bare syns det går så innmari trægt!!!!! Og så inn i ............... dyrt!! Så når jeg blir frustrert av sånt, er det ikke rart at du er frustert!!!! Lykke til
Gjest irismor Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 På toppen av det hele så har rørleggern skadet seg. Og så må gubben over komme hjem og rive opp flisene rund doen sin. Åååååååååhhh jeg elsker oppussing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå