Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Da er datoen satt for ks.....nesten 4 uker før termin! Skal bli deilig å bli ferdig!! )
attpåklatt!! Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Oj, det må være litt rart å vite hvilken dag bebisen kommer.. Hva som gjør at du får ks? Om jeg kan spørre.. Lykke til ihvertfall! Og kos deg med tiden som er igjen!!
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Hadde en hard igangsatt fødsel sist og har nektet igangsetting igjen. Har hatt oppfølging på sykehuset i dette sv.skapet for dette og for at nr 1 var 4800 g. Det viset seg på ul at nr 2 er stor også, rett og slett veeeeldig stor ( 4600 g i uke 36), og da ble både jeg å legen enig i at ks nok var det beste for oss. Tørr ikke vente til termin å risikere å måtte skvise ut et barn på godt over 5 kg!) Det blir kun 11 mnd mello barna mine så det ska bli godt å bli ferdig med å være gravid litt tidlig!
attpåklatt!! Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Kjenner eg kniper godt igjen her nå... skvise ut en på 5 kg høres ikke noe særlig ut nei. Godt du har fått god oppfølging,og at de ikke presser deg til å prøve naturlig først.. 11 mnd er ikke mye nei, så skjønner du gleder deg til å bli ferdig!! Lykke til!! *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå