Gå til innhold

Forslag til navnefesten?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe forslag til hva jeg skal servere til navnefesten? Vi blir ca 16 stk og skal ha det hjemme hos oss. Har veldig dårlig råd så må ha noe billig... men tenkte servere noe mer enn kaker siden vi skal ha det på ettermiddagen. Er pølser kjiipt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke lage en stor gryterett?? Det er jo en slager, også blir det godt også. Min personlige mening er at det blir litt kjipt med pølser. Gryterett, varme baguetter og en salat kanskje? Lykke til med navnefesten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...