Helnøtt med spire:) Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Vi planlegger ikke NOE barn nå før om ja ett år kanskje. Har to tette (men de begynner jo å bli store etterhvert- nærmer seg 2 og 3 år) Nå har jeg blitt spådd 2 ganger at vi blir garvdie i oktober/november med en liten gutt. Og nå sa ballen til *linitta var det det tro? (ble usikker plutselig) at vi garantert blir det ja. Hehe skal bli morsomt å se:) Har hendt noen gang vi har trodd jeg kan ha vert gravid, og sambo har vert såå ivrig, men han sier han ikke vil ha. Tror at når den dagen kommer en dag så blir han nok glad. Virker sånn hvertfall:) *blir helt nervøsen jeg hehe*
Lillnita. Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Hehe Er jo moro at du har blitt spådd det samme flere ganger da =) Er jo bare en lekeball jeg brukte nå. Vet jo ikke hva kortene ville sagt. Uansett hva utfallet blir så får du ha lykke til =)
Helnøtt med spire:) Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Takk takk:) Lillnita var det ja:) hehe orh, men er skummelt. 2 som spådd det samme. Vi får ta tiden med hjelp tenker jeg *smiler*
Tommage♀♂ Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Er det ikke på tide å slutte å kalle ham sambo nå som dere er gift?
Helnøtt med spire:) Skrevet 3. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2007 Haha, tenkte også på det etter jeg skrev det *ler* Uavnt? jahh;) Plutselig hadde jeg nytt etternavn også hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå