marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Da er vi tilbake fra ferie. 3 1/2 uke på farten. Å reise med en liten baby er ikkenoe problem. Hun tror alt som durer er bil og da sover vi Hun har stort sett vært blid hele veien, med unntak av to kvelder hvor hun var skikkelig overtrøtt. Hjemmesiden vår er nesten ferdig oppdatert. Mangler bildene fra siste del av ferien. Mathea sin side både blogg og bilder er oppdatert Bare å gå inn å titte... Jeg gleder meg til å hilse på dere igjen. Lenge siden sist nå. Har jo gått glipp av to treff og det på rad. Hmm...
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Hei og velkommen tilbake. Vi starter vår ferie etter neste treff. Men det gjør jo ingen ting for nå kommer jo sommeren, he he.. Hilsen Mathilde som endelig har fått på sommerkjolen i dag...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 det er deilig med ferie men jammen er det deilig å komme hjem til faste rutiner igjen også. Ikke minst for de små tror jeg. Superbra at det har gått flott å reise med Mathea, Camilla var jo også en fryd utenom de to siste kveldene. Godt vi er priveligerte som har småttiser som liker å kjøre bil :-) Du må slenge deg med på GNO treffet og selvfølgelig det vanlige treffet også -)
Millapril Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Velkommen tilbake. Deilig med lang ferie, da! Så bra det har gått greit, dere har jo fått prøvd dere skikkelig også dere da. Vi sees på neste treff.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Velkommen tilbake! Godt å høre at dere også har hatt en fin tur med baby. Flotte bilder på siden deres, ser ut som lille Mathea koste seg i bassenget :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå