Gå til innhold

Termin i dag.....


augustdrøm - nå mamma til Olai

Anbefalte innlegg

men ingenting skjer:o( Er iikke kjempeutålmodig ennå, men håper selvfølgelig å slippe å gå for mange dagene over - er VELDIG klar til å få se den lille prinsen vår nå! Får vel slå ihjel dagen med å slappe av i sola med en god bok - fantastisk vær her i Tønsberg i dag:o)

Ha en riktig fin dag, alle augustmammaer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også termin i dag, men magefølelsen sier at jeg må nok være tålmodig i noen dager til.... Men jeg er klar som et egg!

Lykke til og håper det skjer no snart:):) Og kos deg i det fine været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre jeg ikke er alene - har en følelse av at det er så mange som får før terminen.... Fått masse meldinger fra venninner og familie siste dagene med spørsmål om det skjer noe; tror de er mer rastløse enn meg:o) Jeg har hele tiden hatt en følelse av å måtte gå over termin, så jeg er veldig avslappet ennå. Likevel; har jo UTROLIG lyst til å se det lille mirakelet som ligger og sparker mamma så hardt i magen da:o) Håper du slipper å gå så lenge over, masse lykke til til deg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ut på tur

Mange steder skal vi jo nå antagelig få noen dager sommer. Nyt å kunne bruke dagene ute istedenfor inne på barsel ;)

God bok i god stol i solen høres ut som fornuftig batteriladning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin imora.. kjenner bare litt mensmurringer... håper det kan gå over til noke meir no... e veldig klar for å få ut bebisen no!! e berre regn her uansett.. så kan godt ligge på sjukehuset no..hehe.. e ganske varmt på barsel når da e sol!!!

 

skal ut og trakke litt no... sjå om eg merka noke meir!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 1.mann gikk jeg 17 dager over!!!!!!! Og mens termin denne gangen er 11.08, så jeg må nok gå over denne gangen også. Men jeg er IKKE klar for det. Jeg begynner å bli ganske mannevond og lei...

Så i kveld skal jeg gå trapper... mange trapper. Og til middag skal vi ha grøt med MASSE kanel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt ganske store smerter i bekkenet de siste ukene, og har ikke kunnet verken sitte eller gå, men siste knappe uka har jeg vært mye bedre, så jeg nyter faktisk bare dagene uten bekkensmerter nå på slutten:o) Har et par venninner som er jordmødre, og de mener det er minst like "igangsettende" å slappe av som å løpe rundt å stresse, da stresshormoner kan hindre det å få fødselen satt igang. Så jenter; slapp av og KOS dere - nå har vi ventet i 9 måneder, så et par dager til skal vi vel klare å holde ut:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen pleier ofte si ifra hva den trenger. Jeg har gått rundt og "halvsovet" i flere dager nå.

 

Og nå som finværet endelig kommer på sørlandet, ja typisk :) så gikk slimproppen tidlig i fem tiden i dag. Og merker at mensmurringene begynner å ta seg opp. skal se jeg blir liggende på sykehuset de få dagene med fint vær.. Men mener på ingen måte å klage på det :) hadde vært godt å få fødselen overstått og få ut tulla mi.

Har egentlig ul termin i mårra, så får krysse fingrene og håpe at ting virkelig setter igang.

 

Lykke til dere, ikke lenge før vi sitter å holder på våre små alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin imorgen jeg...nå har virkelig ventingen startet! Var hos jordmor å tøyde igår og hun sa at babyen nok kom innen et par dager, men null tegn til det her jeg sitter å venter nå! ikke en liten murring i ryggen engang! Tror kanskje deler av slipproppen gitt til morgenen idag, men er litt usikker på de da... har alltid mye utflod jeg, så vanskelig å si liksom! Har gått og halvsovet i flere dager jeg også, så hvis det er et tegn så ha vi det samme!

 

Lyke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrikstad her... nå har knallværet kommet hit også! håper ikke det blir alt for hett for den nyfødte da... nå har jeg løpt opp og ned trappa her noen ganger, men funker dårlig foreløpig gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...