Gå til innhold

Så trist for tiden ;-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble slutt mellom meg og kjæresten i sommeren. var jeg som gjorde det slutt. men jeg sliter! savner han noe fryktelig. føler meg så tom og alene uten han. uff =(

Er en annen kjekk og oppegående mann som forsiktig prøver å hinte til at han er intressert, men selv om jeg vet det var det beste at det ble slutt mellom meg og min eks, klarer jeg ikke tenke på andre enn han. Tenker på han døgnet rundt. drømmer tom om han om nettene.

Burde jeg ta sjangsen på denne "nye" mannen bare for å se hvordan det går å på en måte gå videre i livet?? slik jeg har det nå dreier alt seg om eksen min....

ikke meningen å plage dere med dette. måtte bare få det ut....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ble det slutt med eksen da? Det er alltid en grunn for en brudd, og som regel blir det ikke helt 100% hvis dere prøver igjen. Det skal iallefall mye jobbing til.

Men hvis du er forelska i han enda bør du kanskje ta en prat med han og prøve igjen, du har jo egentlig ikke noe å tape på det.

Men hvis du er ensom og bare savner "noen" er kanskje ikke han den rette...?

Jeg vet ikke om jeg ville ha hoppet ut i et nytt forhold med en gang, iallefall ikke med feil person, hvis du skjønner. Jeg synes det blir feil å bruke en person for å komme over en annen.

Ta deg heller veldig god tid med denne nye mannen, og plutselig oppstår det kanskje sterke følelser og eksen er glemt.

Skrevet

Så trist:/ Men jeg synes også det blir feil å treffe han andre hvis du ikke er interessert. Da hadde jeg heller ventet en stund og fått eksen på avstand, kanskje du savner han fordi alt er nytt? Jeg synes heller ikke du skal gå tilbake til eksen din sånn det er nå, det kan hende det er det å ha noen der du savner, og ikke akkurat HAN! Hvis forholdet deres ikke var noe særlig i utgangspunktet så hadde jeg heller sett det an. Ta tiden til hjelp, og prøv å ikke tenk for mye på eksen din.. Gå forsiktig frem, og stol på deg sevl. Savner du eksen din like mye om 3 måneder, så kanskje dere får vurdere på nytt..

Masse lykke til, håper det ordner seg for deg=)

Skrevet

tusen takk :)

er nok ikke eksen jeg savner, men det å ha noen å dele kveldene med. det er så stille og trist i huset etter ungene er lagt. det var jo jeg som gjorde det slutt, hadde aldri trodd jeg skulle savne han så mye som jeg gjør... eller savne... vet ikke hva jeg skal kalle d.

den nye mannen er en jeg har kjent lenge. han er rolig og hyggelig. og han vet jeg ikke er klar for noe nytt forhold enda. og han maser ikke på meg. vil bare ha tid sammen med meg som venner. men er redd jeg mister eksen for godt om han får høre jeg er mye sammen med denne andre. har sagt til eksen at jeg savner han. han svarer at vi får se hva som skjer med tiden. virker ikke som han er særlig intressert i å prøve på nytt. kanskje han er redd for å bli dumpet på nytt. han sier ikke så mye, så er vanskelig å vite hva han tenker.

Skrevet

noen flere gode råd?? :s

Skrevet

Etter det du skriver så syns jeg det virker som at du ihvertfall ikke bør hive deg inn i et nytt forhold. Finn først ut om det er eks mannen din du savner eller om det bare er et forhold. Vil tro at eks mannen din forsvinner dersom du går inn i et nytt forhold med en ny mann nå. Ta deg goooood tid. Legg tanker rundt et forhold litt til side å prøv å nyt det å være litt alene, tror du da får tenkt litt klarere.

Skrevet

Jeg tror du bør finne ut hvorfor du gjorde det slutt med eksen.. Hva var det som ikke fungerte, og hva kan dere evt gjøre for å få ordnet opp i tingene. Kan dere få profesjonell hjelp, så kan det meste ordne seg. Gjorde du det slutt fordi du ikke hadde de rette følelsene så tror jeg nok ikke det er noe vits.. Gjorde du det slutt pga at han er den han er, så skal det nok mye til for at han forandrer seg. Finn ut hva som er grunnen, og jobb deg utifra det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...