Piipii Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Alle dere som har kjærringråd om hva man kan gjøre for å få igang fødselen, kan dere ikke legge dem ut her:) Jeg er leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, hehe, så nå skal alt prøves:) Det eneste jeg har prøvd/prøver er bringebærkapsler:), men har ikke skjedd noe forandringer her ennå og nå har jeg gått på de i 6 dager.
Gurine Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Jeg er motstander av alkohol i svangerskapet men.. Forrige svangerskap hadde jeg så bekkenløsning på slutten, og jeg hadde prøvd det meste. Så kvelden før fødselen spiste jeg sterk taco med mye hvitløk i, som visstnok skal hjelpe. Jeg tok også i underkant av et halvt glass rødvin. I tillegg hadde jeg og mannen sex på kvelden. Mannens sædceller skal jo være bra for å få satt i gang fødselen hetes det. Jeg hadde prøvd forskjellig i flere dager da, men innbilder meg at det var den lille supen med rødvin som gjorde susen. Ting jeg gjorde dagene førut, var å drikke bitter lemon og spise masse ananas, husker ikke helt hvorfor.
lillegull:) Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 er også leiiii, men tror ikke disse tingene fungerer før man er moden nok til å føde..modningsprosessen kan også ta lang tid.. ikke veit jeg, men har ikke tro på disse tingene jeg.. sex kan sikkert hjelpe, men ikke gjort noe underverker her gitt:) men skader jo ikke å spise taco i kveld..nammm:) men kan jo legge til da, at noen sier at å gå i trapper og klippe gress hjelper:)
ennaH Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 De eneste kjerringrådene som faktisk virker (ifølge jordmor og lege) er sæd og bryststimulering. Alt annet er totalt bortkasta. Men selv sæd og bryststimulering hjelper bare dersom babyen er klar for å komme ut. Har nå hatt samleie annen hver kveld i to uker, og her sitter jeg ennå - fem dager på overtid.
Piipii Skrevet 3. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2007 Dette blir litt av en helg skjønner jeg:) Starter med sex når mannen kommer hjem fra jobb, så lager jeg taco:) Sex igjen ikveld. I morgen er det bare å hoppe opp av sengen å klippe greset, så gå en laaaaaang tur med snuppelure:) Så tar vi sex igjen, blir taco med masse hvitløk igjen på kvelden. Og sex igjen når vi legger oss. På sødag starter vi dagen med sex, drar til mamma og klipper plenen, spaserer hjem igjen. Og krydrer på med litt mer sex, før jeg tar med meg hele gjengen og går på en lang tur på sognsvann og avslutter søndagen med sex igjen, haha. Så dette blir min helg:) Drømme helg for mannen ihvertfall. Bedre bursdagspressang kan han ikke få.hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå