Gå til innhold

Er sjalusi bare negativt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal innrøme at jeg er litt sjalu av meg... Ikke sånn sykelig, men nok til at jeg viser det i forhold til han jeg lever med. Jeg tåler at han snakker med andre jenter osv, men jeg liker ikke helt når han får meldinger av jenter han har had forhold til tidligere..enda jeg vet jeg ikke har noe å frykte fra den kanten.

Han er også litt sjalu...og jeg synes i grunn det er litt smigrende jeg :-D

 

Litt sjalusi må da være lov m.a.o :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neida, det viser jo bare at man bryr seg. Så lenge det ikke tar overhånd :-)

Skrevet

jepp... :) jeg er også litt sjalu av meg.. liker ikke når han får meldinger fra ekser osv.

 

Men,men har en veldig snill kjæreste heldigvis.Har rotet meg borti mange tullinger da jeg var yngre.

 

Han er ikke sjalu,skulle ønske han var det litt han og så han fikk se hvordan det er.:)

Skrevet

Jeg tror det er kjempesunt-er alltid litt sjalu jeg:-) Men det er jo for at jeg er kjempegla i samboeren min:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...