Gå til innhold

Huff, for et pinelig spr!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, for et pinelig spr. Om man har glemt igjen en tannpong inni seg burde man ikke da merket det?

Skjøner ingen ting her. Var omtrent ferdig med mens, blødde ikke så mye, men nok til at jeg brukte tannpong. Da jeg skulle ta den ut igjen, var den borte(fult mulig at jeg aldri puttet den inn). Men fikk jo litt panikk da. Og kjente oppi, kjentes ut som en vegg, men lot det gå. For burde jo kjenne om den var oppi der!

Så hadde sambo og jeg sex i går da, Han mente han kjente noe der. Og etterpå fant vi tuppen på plasten av en tannpong i senga. Hadde ligget inni meg, Og luktet forferdelig. Ikke spør hva som har skjedd.. hehe. For skjønner ikke hvordan den kan ha kommet oppi meg.

Men.. Var på do nå, kjente oppi meg. Langt inni kjennes den urt som en slags vegg, og når jeg "skrapte" på den begynte jeg og blø. Syntes det her er så ekkelt. Skjønner ikke hva som har skjedd!!!!

Hilsen bekymmret..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er pinlig ja, men ta deg en tur til doktor for å være heilt sikker.....du kan ha betenelse der oppe om du har glemt en tampong der.....

Skrevet

Jeg ville sjekket hos lege, du kan i verste fall få en skikkelig infeksjon som kan være livstruende. Ikke for å skremme, men det har forekommet......

Skrevet

huff, dette var nesten som meg det. Var på fest og om morgenen etter så fikk jeg litt panikk, fordi jeg trodde jeg hadde glemt å ta ut av tampongen. Den hadde i såfall ligget der inne i svæært mange timer, og har litt skrekken for infeksjon og tampongsyke eller hva det nå heter.

Så jeg til å grave inni der om morgenen dagen derpå da satt på do. Og omsider kjente jeg tråden og dro til. Og gjett hva som kom ut? Ikke tampongen nei, men kobberspiralen.....! Og da jeg sjekket i søpla etterpå (skulle jo ha gjort det først, hadde jeg bare tenkt på det), så lå det jo en godt brukt tampong der..Så hadde jo tatt den ut før jeg la meg uten at jeg husket på det da jeg våknet dagen derpå.

Og enden på visa.... Jo det er vesla som snart skal komme nå i august....(Nå var det jo ingen krise, for vi hadde jo prata om at vi kanskje hadde lyst på en til. Men på det tidspunktet her, så hadde jeg slått det fra meg, selv om gubben ennå hadde litt lyst).

Skrevet

keisersnitt 13.08.07

Gjorde det ikke vondt? Jaja, dere slapp å betale for å få tatt den ut da. Huff, har heldigvis aldri glemt å ta de ut. Teller timene som bare det når jeg bruker de. Ei venninne av meg som fikk forgiftning av det....

Skrevet

nei, faktisk ikke, så kjente jeg ingen smerte i det hele tatt. Men det kan jo være også fordi jeg var temmelig groggy også etter en heller våt fest. Blir veldig dårlig dagen derpå, da, så kan jo ha med det å gjøre, men tror ikke det. Tenkte jo på at jeg måtte gå til legen å få sjekket forholdene etterpå. Men pga veldig travelt på jobb, masse møter ellers i fritiden, kombinert med skrekk for GU (har hoppet over noen kontroller kan du si ang. celleprøve, må jeg innrømme) og at vi i lang tid også da egentlig har hatt et veldig inntørket sexliv (kunne gå uker mellom hver gang), så kom liksom dette legebesøket i bakleksa.

Og da jeg ble gravid (er veldig fruktbar), så har jeg heller ikke sjekket forholdene oppi der, for fastlegen min har verken tatt noe GU eller sjekk av gravitest da jeg kom dit for svangerskapskontroll. Og jeg har heller ikke mast om det. Men regner med at alt er greit. Da spiralen ble dratt ut den dagen derpå, så sto jeg jo der med hele spiralen intakt i hånda. Og synes dessuten at det var så pinlig affære, at jeg aldri i verden ville ha nevnt omstendighetene rundt min graviditet til fastlegen. Er tross alt tobarnsmor fra før og til vanlig oppegående og fornuftig i tillegg til at jobber i helsevesenet selv.

Skrevet

Dette er ikke for å være frekk på NOEN SOM HELST MÅTE, men det heter taMpong, og ikke tannpong....

Vet at det er noen her inne som er ute etter å rakke ned på folk. Det er ikke min intensjon, men vet selv at om jeg hadde uttalt et ord feil (som jeg, og flere med meg) gjør hele tiden, hadde jeg villet at andre skulle gjøre meg obs på det.

Håper at du ikke føler deg støtt av dette?! =)

Ang spm ditt så syns jeg at du burde tatt deg en tur til legen. Det er nok det tryggeste og beste :)

Skrevet

lo litt når jeg leste dette, for en tid tilbake, når vi skulle ha sec så låa tuppen på plasten rundt tampongen inni dr. luktet forferdelig. sambo og jeg vil skrattle bare vi tenker på det;)

men ditt tilfeller er mer alvorlig, ta en tur til legen du;)

Skrevet

En jeg kjenner opplevde en ganske lei episode i samme kategori; hun hadde mensen, dro på fest, ble bajsfull og hadde seg med en eller annen fyr. I og med at de begge var noe snydens, merket ingen av dem tampongen som han drev å banke inn i henne. Dagen etter satte hun inn en ny, og trodde hun hadde vært flink å ta ut tampongen før sex (hva husket vel hun..?) Men maaaaaaaaange lange uker senere begynte hun å få sterke smerter nederst i magen, sammen med feber og illeluktende utflod. Hun fløy avgårde til gyn. og der dro de ut den lite delikate tampongen som hadde ligget lagret der inne i evigheter. Det gikk heldigvis bra altså, men kunne nok fort gått mye verre gitt.. Det beste er nok å få en kyndig til å fiske den ut så snart som mulig.

Skrevet

Takker for svar.. Er sikkert ikke noe å bekymre seg over. Puttet den sikkert aldri oppi! Men plasttuppen har jeg hatt inni meg hvertfall. Må ha gått fryktelig fort da jeg har satt i en tampong.. Hehe.

Men lurer på hva jeg kjenner inni meg. Kan det være livmortappen?

Begynte som sagt å blø da jeg skrapet litt borti. Og har blødd litt friskt blod når jeg tørker meg!

Skrevet

husker en gang for mange år siden jeg hadde sex, og kondomen ble inni skjeden når gutten trakk seg ut!

jeg fikk fullstendig panikk og ringte legevakta hehe å spurte hva jeg skulle gjøre....hun sa jeg skulle sette meg på huk og ta to fingre inn i skjeden for å kjenne om jeg kjente kondomen...gikk noen min så var den heldigvis ute.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...