sjokoBolla Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Til "bordkort" i bryllup. Noen som har noen gode ideer som de vil dele med meg? Gjerne i fargene lilla og brunt
Odine! Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Vi (jeg) brettet esker og hadde i godteri. Forskjellige farger til menn og damer. Egentlig er jeg helt imot å dille for mye med denslags, men dette ble en fiks ide for meg. Det tok bare en kveld, så vidt jeg husker, men der var pirk.
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 dersom ikke alle kjenner hverandre veldig godt ville jeg skrevet navn på begger sider på bordkortet, lettere å ta kontak med andre når man kan bruke navn. lykke til
grå :) Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 vi skal ha små medisinflasker som ser ut som brudepar. brudgom til mennene, brud til jentene
Piipii Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Vi plukket sånne store hvite skjell på stranden. Eller så har jeg vært borti noen som brukte sånne fuglehus man få kjøpt i hobbybutikker. Forresten der kan man finne masse forskjellig:)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Her var det mange ideèr http://www.bryllupsweb.no/festbord.html#bordkort Mye stilig man kan lage.. Lurer på om jeg noen gang blir gift:P
Meg + 2 prinsesser Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Kanskje du får noen tips herfra også. Lykke til:) http://www.dbas.no/Forum/svar.asp?ForumsMsgID=31806&navnForum=Bryllupet
Nurse80 Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Treavskjer ( brunt) med lilla sløyfe og to plast gullringer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå