Gå til innhold

Jeg trenger kreative tips :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til "bordkort" i bryllup. Noen som har noen gode ideer som de vil dele med meg?

Gjerne i fargene lilla og brunt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi (jeg) brettet esker og hadde i godteri. Forskjellige farger til menn og damer.

 

Egentlig er jeg helt imot å dille for mye med denslags, men dette ble en fiks ide for meg. Det tok bare en kveld, så vidt jeg husker, men der var pirk.

Skrevet

dersom ikke alle kjenner hverandre

veldig godt ville jeg skrevet navn på begger sider på bordkortet, lettere å ta kontak med andre når man kan bruke navn.

 

lykke til

Skrevet

vi skal ha små medisinflasker som ser ut som brudepar. brudgom til mennene, brud til jentene

Skrevet

Vi plukket sånne store hvite skjell på stranden.

 

Eller så har jeg vært borti noen som brukte sånne fuglehus man få kjøpt i hobbybutikker.

 

Forresten der kan man finne masse forskjellig:)

Skrevet

Treavskjer ( brunt) med lilla sløyfe og to plast gullringer på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...