LeNoAnMa Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Jeg bare lurer på om det er noen som har hatt disse symptomene uten å vært gravid? Det er liksom ikke noe som kan forbindes med at man skal få mensen, hvertfall så kan ikke jeg det! Fikk disse symptomene sist jeg var gravid og, så er nesten sikker på at jeg er gravid. Men når jeg sitter å leser forskjellige innlegg her, så er visst kroppen god til å lure oss som vil bli gravide... Lillegutt er 11 mnd nå, og har lyst til å få 2 tette, så hadde passet veldig hvis jeg var gravid:) håpe håpe!! Håper på svar fra noen:)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Hei :=) Jeg har skikkelig voksesmerter i bena (hatt i 3 dager nå).. og faktisk ja -igår strakk det skikkelig i lysken min også! Jeg føler vel egentlig at mensen er på vei ... magen begynner å bli ganske oppblåst ... vil ikke ha besøk av denne dumme tanta!!!! Håpet er der helt til hun dukker opp selvfølgelig :=) Jeg har vært gravid før -og da har ømme pupper & trøtthet vært et sikkert tegn .. ingen av delene kjenner jeg nå! = sikker på at TR dukker opp innen tirsdag blÆ! God helg!!
LeNoAnMa Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Skal krysse fingre for oss begge... Har ikm til søndag, så er skikkelig spent.. Blir så skuffa hvis det viser seg at tanta kommer:( Har hatt murring i korsryggen en stund nå, og det pleier ikke å komme før dagen før, max 2 dager før tanta kommer, hvis det murrer i det hele tatt... Så xxxxx fingrer og tær for oss... God helg til deg òg!!!
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Si fra hvis det skjer noe da :=) Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå