Sjefsmegga Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Kan dere "snuse" åpenlyst uten at h*n blir grinete? Dvs, plukke opp mobilen hvis den ringer og ta den, lese meldinger osv... KOm litt til å tenke på dette oppi denne saken med Hotte Charlotte.... HVor godt kjenner vi de vi lever med rett og slett. Jeg tror i hverttfall jeg kjenner min rimelig godt. Han vokter ikke over mobilen sin..og han blir heller ikke sur hvis jeg titter på den. Spørr jo om lov selvsagt...men aldri opplevd å fått nei. Jeg har også fullt innsyn i hans kontoer...og han i mine..... Han tar nesten alltid mobilen på første oppringing når jeg ringer...kun skjelden gang han ikke gjør det.
suseduse Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 jeg og sambo har et veldig godt forhold, og han kan lese mine meldinger og jeg hans, jeg svarer mobilen hans, og åpner post.. jeg har sånn tilgang til kontoen hans, på en måte delt konto, så vi har helt åpne kort.. må si jeg kjenner sambo ganske godt, og han meg! jeg klarer ikke å se for meg han utro av noen slag, men hvem har vel egentlig gjort det...?
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Jeg kjenner han virkelig inn og ut:-) Men jeg har alltid sagt at man ikke skal stole 100% på hverandre-man skal alltid ha ett øye med hverandre..For ellers så tror jeg at kjærligheten gjør blind rett og slett:-)
LisaColli Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 han liker ikke at jeg snoker på mobilen hans, derfor gjør jeg det når han ikke vet det, hohoho:P har bare funnet noe én gang, men det var ganske uskyldig. litt mye kos og klems vennen til eksdama si, men han har ikke kontakt med henne nå lenger ellers får jeg se når han er på nettbanken, mailen og andre slike ting. han tar alltid telefonen når jeg ringer eller svarer på sms. jeg tror og håper jeg kjenner han godt:)
Mulle :) Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Her ligger mobilene på bordet. jeg tar hans om den ringer( hvis han ikke er der akkurat da) og omvendt. Men lese mld spør jeg alltid om først , samme gjør han med meg. men hadde ikke blitt sur om han bare leste, har ikke noe å skjule heller. Vi har felles konto så der har vi begge innsyn. Kjenner han så godt at jeg ser når han er sur, lei ,trist eller oppgitt over meg Og omvendt. Ser når han vil ha "fred" . Tar alltid tlf når jeg ringer , med mindre han er på jobb og har en kunde akkurat da. Da ringer han oppigjen. Føler jeg kjenner han utrolig godt. Og han leser meg som en åpen bok. Men er vel ikke annet å forutse når man har vært sammen i 7 år
Gjest Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Kjenner hverandre veldig godt etter 9 år. Skjuler ingenting for hverandre. Men man skal jo aldri si aldri. Noe annet ville være naivt...
¤ my precious ¤ Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Jeg kjente IKKE min X-samboer(var samboere i 5 år), tydeligvis... Vi planla barn og så på leiligheter, trodde faktisk at vi var lykkelige sammen og at det skulle være han og meg livet ut(hørtes veldig klisje ut, men....). Men da jeg var 3 måneder på vei fant han ut at han skulle bli sammen med en av sine unge ansatte.... Så det var helt tydelig at jeg ikke kjente han.
Sjefsmegga Skrevet 3. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. august 2007 Akkurat... Jeg stoler ikke på noen 100%, annet enn meg selv.. Vil si jeg stoler på mannen jeg lever sammen med..men ikke helt blindt. KOmmer alltid til åha et våkent øye med forandringer..jeg vet at jeg ville blitt misstenksom hvis han plutselig begynte å "vokte" over mobilen, "skjule" seg når han satt på nett osv...da hadde den røde varsellampa blitt tent hos meg her
mayaya Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 Her tar den som er nærmest telefonen, opp og svarer. Kan se hverandres kontoer i nettbank. Ingen problem :-)
Livmor Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 Vi tar hverandres telefon hvis den ringer ja (skjer ofte siden vi begge har lett for å legge den igjen). Får sambo melding leser jeg den bare hvis han spør om jeg kan gjøre det. Syns det er litt "frekt" å lese hans meldinger uten at han vet det. Nettbank har vi felles:-)
Solitude Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 Hver gang jeg tror jeg kjenner han ut og inn så overrasker han meg. Så må ærlig innrømme at jeg kjenner han nok ikke så godt som jeg ville ønsket. Hvis du tenker på utroskap, så er jeg styggt redd for at han kunne falle for frystelsen hvis han ble tilbudt det. Men når det er sagt, så tror jeg ikke han har vært utro til dags dato.
ana baroma Skrevet 3. august 2007 #12 Skrevet 3. august 2007 Jeg tror da jeg kjenner han:) Men vi lever på mange måter veldig tett på hverandre. Og skal han på reiser med jobben (noe som skjer 4-5 ganger i året) har jeg alltid vært velkommen med. Utover det orker jeg ikke å kontrollere han, jeg stoler på han, så får heller fallhøyden være stor dersom noe skulle skje. Men han har da vært gift i ti år uten å være utro, så hvorfor skulle han være det med meg?
Gjest Skrevet 3. august 2007 #13 Skrevet 3. august 2007 Jeg og mannen min har veldig godt forhold, jeg kan se på mobilen hans og han på min mobil. Det hender jeg låner han sin mobil og skriver meldinger eller ringer med og da svarer de jo tilbake på han sin mobil. Noen ganger ber han meg ta mobilen når den ringer når han ikke orker. Ja jeg stoler 100% på mannen min og hvet at vi har et godt forhold. =)=)=)
-Hengebuksvinet- Skrevet 3. august 2007 #14 Skrevet 3. august 2007 vet ikke om jeg er enig i at å lese hverandres meldinger mm er uttrykk for at man har et bedre og nærmere forhold. Her er det ingen som vokter telefonen sin, men jeg hadde syntes det var veldig rart om mannen min satte seg ned og leste meldingene mine. Det gjorde derimot eksen, og opplevde å bli sjalu på de mest uskyldige greier. Som at en eks av meg skrev en melding om at han var blitt pappa, eller at en fra jobben skrev og spurte om jeg kunne komme tidlig dagen etter. Ofte tror jeg dessverre de som har sterke kontrollbehov er de værste selv... Jeg kjenner mannen min godt, føler jeg. Ingen har vel noen garanti, men det føles godt å stole på noen. Selv om det finnes noen sorte får, så må vi likevel våge å stole på partneren til han ev viser seg tilliten uverdig. Om ikke er det jo ikke noen mening i å være sammen. Har all omtanke for hotte Charlotte, men det som er bra er jo at h C vet at hun har opptrådd på riktig måte. Hun har oppført seg som en god kjærste, og når da samboeren oppfører seg som en idiot, er det hans ansvar.
Sjefsmegga Skrevet 3. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 3. august 2007 Det er sant....men jeg har mine grunner for å være paranoid..og typen min synes bare det er søtt heldigvis Jeg har nemmelig had dårlige erfaringer før..og han har gjort en tabbe en gang.etter det så vet han at skal vi funke sammen så MÅ jeg ha anledning til å sjekke ham hvis jeg føler for det. Jeg stoler på han så mye som jeg overhode er i stand til..jeg vil uansett aldri stole 100% på et annet menneske..
1kar&1møy&meg™ Skrevet 3. august 2007 #16 Skrevet 3. august 2007 har et veldig godt forhold til min mann. Vi er bestevenner. Jeg har fullt innsyn i kontoene hans, har lov å svare mobilen og lese meldinger og det går begge veier hos oss. Han forteller meg dersom han har snakket med andre jenter også for han vet jeg er "litt" sjalu hehe og han er helt åpen om alle sånne ting. Eneste er at han er litt for flink til å planlegge ting og ta beslutninger uten å sjekke med meg først. Da får han høre det!
Nurse80 Skrevet 3. august 2007 #17 Skrevet 3. august 2007 Vi kjenner hverandre godt! Han blir ikke sur viss jeg ser på hans mobil o.l. Hadde nylig ei venninne som hadde hatt type og samboer i 5 år. Plutselig så så fant ho ut at medan han var sammen med henne, så hadde han fått ny samboer og unge på en annen kant av landet! Dette gav meg en skikkelig støkk! Sjukt liksom!!!
-Hengebuksvinet- Skrevet 3. august 2007 #18 Skrevet 3. august 2007 Jeg har også blitt lurt, men prøver å ikke overføre mine dårlige erfaringer fra ekser inn i forholdet til min nårværende. Og han har heldigvis ikke vist seg tilliten uverdig.
AneB Skrevet 3. august 2007 #19 Skrevet 3. august 2007 At man kan lese hverandres meldinger og ta telefonen og ha felles konto syns jeg er en litt dårlig målestokk for hvor godt man kjenner partneren sin. Og at det skal bekrefte at han ikke har noen svin på skogen er vel litt naivt... Hadde jeg vært utro så hadde jeg nok gjort det litt mer hemmelig og profft enn å riskere å bli ringt og meldt i tide og utide mens jeg var sammen med samboeren min. Og de meldingene jeg hadde fått og sendt hadde jeg så klart slettet før jeg kom hjem til han. Jeg og lille sin pappa var sammen i 6 år, og jammen skal jeg si dere at jeg trodde jeg kjente mannen ut og inn. Men når det skar seg kan jeg love at det var en total fremmed mann som kom frem. Og han syns det samme om meg. Tror nok det kan skje alle, jeg. Man tror man kjenner sin kjære ut og inn, men når noe uforutsett kommer opp og man står i en presset situasjon kan nok hvem som helst av oss reagere annerledes enn våre nærmeste forventer. Nå prøver vi å bli kjent med hverandre på nytt, men jeg kommer aldri til å stole 100% på noen andre enn meg selv.
Gjest Skrevet 3. august 2007 #20 Skrevet 3. august 2007 Mobilene våre ligger slengt rundt om i leiligheten hehe. Ingen hemmeligheter her.
Sjefsmegga Skrevet 3. august 2007 Forfatter #21 Skrevet 3. august 2007 Sant nok...men feks hvis partneren forandrer vaner, feks går fra å la mobilen ligge åpent til å feks ha den bortimot " limt på seg"...plutselig feks jobber mer osv...vel..jeg veit i hvertfall at hvis det hadde skjedd her så hadde jeg reagert og blitt veldig mistenksom.. Uansett, jeg elsker samboeren min, men å stole helt 100% på ham det klarer jeg ikke..og det vet han jeg ikke er i stand til.. Synes generelt folk som stoler helt blindt på de rundt seg er litt naive....jeg har selv vært naiv...aldri mer for å sin det sånn.
Mine <3<3<3 Skrevet 3. august 2007 #22 Skrevet 3. august 2007 vil jo si at jeg kjenner partneren min godt, men man kan jo aldri være 100% sikker. jeg har tilgang til både konto og epost. vi svarer på hverandres mobil og diverse.
Gjest Skrevet 3. august 2007 #23 Skrevet 3. august 2007 Kjener han veldig godt det er like naturlig for meg å ta tlf hans eller lese hans meldingr somd et er for meg å ta min egen tlf, leser ikke meldingene hans hvis han ikke er til stede da..
Mille** Skrevet 3. august 2007 #24 Skrevet 3. august 2007 Det er ingen som kjenner meg så godt som min mann og omvendt, har vært sammen i snart 11 år. Vi er gift, har felles konto, og kan lese hverandres telefon og mail og svare på hverandres telefon. Ingenting å skjule her. Men jeg er jo ikke han, så, man kan jo aldri vite....Men så bra som vi har det nå så tviler jeg på at han skjuler noe som helst for meg. )
Kakeåndsen Skrevet 3. august 2007 #25 Skrevet 3. august 2007 Husk at kvinner som regel er litt mer "raffinerte" når de er utro Ane:-) Er vel en grunn til at færre kvinner blir fersket. Telefon og nettbank er vel underbyggende bevis, mer enn absolutte på at man stoler på hverandre og kan stole på hverandre. Jeg stoler på min kjære, men han er en kjekk kar og jeg skjønner godt at andre jenter kikker på han. Eller eventuelt prøver seg på han. Dessuten er han en fantastisk pappa, og de som ser han sammen med barna smelter jo helt. Men han vet nok som meg at det er lov å sjekke menyen ute så lenge man spiser hjemme:-) Vi er veldige ærlige med hverandre, og han har tidligere fortalt meg ting som han kunne ha holdt tett om. For eksempel fortalte han meg da kompisen hans sa han hadde sett han rote med en annen dame ute på byen da han var god og full. Sannheten var at han hadde gitt en venninne av meg en klem og holdt rundt henne (min første tanke da jeg leste h C sitt innlegg....) noe vi fant ut etter litt etterforskning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå