Gå til innhold

Takk+Billigtester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen:)

Jeg har ikke skrevet inn noen innlegg her før, men har vært en veldig flittig leser de siste fem månedene som vi har forsøkt å få barn.

Jeg vil takke for masse nyttig informasjon og artige dialoger.

Vi har endelig lykkes, og har en liten april spire i magen!

Men jeg tenker mye på dere som forsøker, jeg vet hvordan det er å gå måned etter måned å få besøk av den for..... tanta.

man har bare lyst til å gi opp, det meste dreier seg jo om dette når man går og venter:)

Ellers vil jeg også dele litt erfaring ang billigtester. Jeg er testoman :) og vil gi håp til alle som får skyggestreker. (Også etter at de tilmålte fem minuttene er gått)

Jeg begynnte å teste fire dager før IKM, fikk etter ca 8-10 min opp en svak skyggestrek. Det fortsatte slik også de neste tre dagene. Man blir jo helt gal av slikt, så jeg gitt og kjøpte en CB Digital. Dagen jeg hadde IKM lyste det "Gravid" mot meg etter bare 20sekunder.

Som et lite eksperiment har jeg forsøkt billigtester i et par dager etter IKM, jeg får opp to streker, men det tar nok mer en 5 minutter før den er helt klar.

Nå er jeg 1+3 dager over IKM, og gravid:)

Ikke gi opp håpet! Håper alle dere her inne får en spire som fester seg snart:)

Lykke til! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heo Lykkeliten82!

Gratulerer sÅÅ med spiren!!

Hva slags symptomer hadde du i begynnelsen..?

Etter EL , rundt IKM osv?

Klem fra ei med vondt i korsryggen :o)

Skrevet

hei Lykkeliten82. Gratulere så mye med graviditeten... Jeg har litt ustabil syklus, men testet i dag, mannen min som så på testen og sa ar der kunn var en strek. Etter en times tid gikk jeg på badet å så to tydelige streker, den ene svakere en den andre selvfølgelig. Tok så en ny test og etter ca 3 til 4 min så jeg klart at det var noe mer enn kunn en strek. Etter ca 5 min var det tydelig en strek nummer to, dog veldig svak, men ikke vanskelig å se i det hele tatt, den var svak farget rosa.. Tør liksom ikke slippe jubelen løs her enda jeg, Men billigtester skal vel være like sikre som CB og de andre?

Nok en gang masse lykke til i svangerskapet

Skrevet

Hei:)

Tusen takk!

Jeg synes absolutt du skal håpe at noe er på gang!

Jeg har jo testet mye de andre månedene også, men da har de vært helt negative, uten så mye som en antydning til skyggestrek!

Synes du skal sjekke i morgen, de etter 5 minutter og etter 10-15 minutter om den har blitt sterkere.........jeg har troen på dette:)

Jeg vet hvordan du har det, i dagene før IKM var jeg helt i ørska, fikk nesten ikke gjort noen ting på jobb:)

Tegn:

Egentlig tillot jeg meg ikke å kjenne så veldig etter denne gangen. Tidligere måneder har jeg klart å innbille meg det mest utrolige.

Men ca 4-5 dager før IKM hadde jeg en utrolig rar følelse i puppene. En har tidligere i dette forumet karakterisert det som "Knakkpølser" som bare hang der, He he he, og det var en veldig god forklaring. Jeg har også hatt en del stikkinger i underlivet!

Ellers vil jeg ønske alle lykke til:)

Skrevet

Til lykkeliten82 :o)

Når du sier rar følelse 4-5 dager før IKM .. mener du at de ble ømme da? Det var nok jeg som kalte puppene mine for "knakkpølser -som bare hang/henger der" .. ;o) Jeg tror jeg har IKM på tirsdag (7.aug) og de henger fremdeles.... Jeg har myyye stikkinger i magen/underlivet .. Idag har jeg også skikkelig vondt i korsryggen!!

Lykke til med alt -heldiggrisen :=) Klem DollyD

Skrevet

Det var deg ja:) :)

Je synes det er vanskelig å beskrive, de er veldig tunge og voksende:)

Jeg har adri før hatt den følelsen!!

Har du forsøkt å ta noen tester? Jeg fikk skyggestrek med billigtest fire dager før!

Jeg håper virkelig spiren sitter hos deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...