leeelo Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Hei.. Jeg har en liten gutt på 10 dager. Han sover fra ca 01.00 på natten, til 08.00. Da får han pupp, for så å sovne igjen. Ca kl 12.00 får han pupp igjen, sover så til rundt 16.00, mat igjen. Sover så til 19.00, mat, sover til 21.00 så er det å være våken til mellom 00.00-01.00!!Da er det mye amming også frem til vi skal legge oss... Er dette normalt? Syntes han sover så mye.. Takker for alle svar.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Sånn var min gutt også, men han spiste litt oftere da. Var omtrent aldri våken. Men ta det med ro, de tar det ofte igjen når de blir større
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Varierer vel litt elste min sov ikke mye hadde kolikk også. Mens minsten sover hele tiden og jeg husker jeg hadde lyst til å vekken for å kose og nå er ho mye våken og nå kunne jeg øsnke ho kunne sove mer. Nytt det mens de sover så er du mer opplagt når de krever mer.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Sånn var vesla også, jeg var borte og pirket i henne mange ganger om dagen for å sjekke at hun levde... hehe:) Hun hadde ikke en så lang soveøkt som din har på natten da, heldiggris=) Det går over etter en liten stund skal du se, han er nok bare sliten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå