Gå til innhold

Gir alle barnet sitt tran eller d-vitaminer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gjør alle det? jeg vet om endel som ikke gjør det..hva er følgene av det da egentlig? må erkjenne jeg er sløv med å gi det av å til jeg også, lett å glemme det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAr vært sløv med tranen, det stinker sånn av jenta etterpå. ingen unskyldning men) kjøpte nå d-dråper og har planer om å bli flinkere med det. Tror nok ikke følgene er enkle å måle, de klarer seg i alle fall fint uten også om kostholdet ellers er bra.

Skrevet

Hun får hver dag, men varierer mellom tran og dråper..

Skrevet

jeg glemmer det jeg også dessverre:(

men jeg tror at det ikke er så forferdelig viktig, det er kun her i norge at vi bruker tran.

jeg har aldrig tatt tran og ikke min familie og vi er uten alergier, er sjelden syk osv

Skrevet

vi gir d-vitamin, men en er lett å glemme som du sier, så det noen ganger hun ikke får. vet ikke følgene av ikke å gi det, men vet at det er viktig for utviklingen av hjernen bl.a.

Skrevet

Er det ikke greit med biovit eller sanasol?

Skrevet

Huff, de har vi glemt.......

Skrevet

Begynte med godt mot da han var 4 uker, men så sklidde det litt ut når han begynte å nekte å ta det.. var en stund vi glemte det, men så begynte vi på igjen.. men da BLÅnektet han. forsøkte alle mulige måter å gi det og både tran med sitronsmak og tran med tuttifruttismak.. han ville ikke ha noen av delene. Gikk over til d-vitaminer en stund, men hs var ikke så fornyd med det ettersom det er begrenset hvor mye fisk han spiser, og derfor gikk glipp av de viktige omega3 fettsyrene. Fant en tran på butikken som heter SmartFish (fra disney) med appelsinsmak. Den har mer yougurthkonsistens og er lettere å gi, kan også blandes i yougurth, grøt osv. Helt genial. Jeg smakte på den, og den smaker verre enn døden, men mini gaper når han får den. Så nå er det fast rutine her ved leggetider.. grøt - tran - melk - tannpuss og god natt :)

Skrevet

Takk for påminnelsen! Det har sklidd helt ut i sommer..

Skrevet

Vi gir sanasol, for det sa hs at vi kunne gi så lenge det ikke var noe allergi for sitrusfrukter i familien... Ho e snart 11mnd da... Og det var godt :)

Skrevet

Vi gir d vitaminer hver dag... Ikke tran dette fordi hun er gulpe barn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...