Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Nå skal endelig vi å på ul, selv om jeg var senest i uke 14 så føler jeg det er noe helt spessielt med denne:) Men jeg vet ikke helt om jeg skal grue meg eller glede meg!! Jeg er vertfall nervøs ja! Men tvi tvi og bank i bordet alt er vel bra her:)
Mc Mum Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Heisan! Bare gled deg!! Det er helt herlig å se det lille nurket som vokser der inne,men kjenner igjen den grue-glede seg følelsen.Var på ul når jeg var 17+2 (1 uke siden)og vi fikk vite at det i tillegg til å være helt friskt, var det ei jente:-) Hvor langt er du på vei?? Og masse lykke til!!!!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Jeg er akkurat 19 uker i dag:) var jo på ul sist i uke 14 å da var jo alt bra + att jeg hørte hjertet i uke 16, så vat jo att det er liv der inne:) men enn skal jo være spent da:) og takk:)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Masse lykke til. Vi skal også i dag - er 18 + 2 Håper bare alt er ok. Hvor i landet bor du ? Vi skal i Bergen.
Niem og Patrick Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Masse lykke til:) Jeg hadde en skikkelig ekkel følelse da vi skulle på UL. Gru-gledet meg liksom, men da jeg lå på benken og såg den lille der inne så bredde roen seg over meg, og jeg ble liggende å le hele tiden Verdens deiligeste følelse!!=)
hege desember baby Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 lykke til i dag! jeg var på ul 19 juli. det var utrolig gøy å se den lille.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2007 Da har jeg vært på ul (i kristiansand) og det gikk kjempe bra:) Vi har tidligere fått beskjed att det var en jente i uke 14, men jommen tok de ikke feil!! det er en liten gutt inne der, helt pefekt var han, og han skal komme på nyttårsaften:) Og han skal hete Tomas etter morfar:) til dere som ikke har vært, gled dere det var helt utrolig å se den lille inni der, kunne tilogmed se att han hadde pappa sin nese:):)hehe:) å nå er jeg så lettet:)
hege desember baby Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 gratulerer så masse. så gøy. jeg bor jo også i kr.sand. hadde vært gøy å treffes! jeg får også gutt.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. august 2007 Ja det hadde vært kjempekoselig:)skulle vel fått til sånnet bim treff her i byen da? eller kansje det er noen som har det på gang?
kath gutt07 & jente10 Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 hei på dere to kristiansandere! ;D Jeg er og her fra byen, jeg er kjempeklar for bim-treff! Skal forresten på UL til mandag.... JIPPI!!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. august 2007 ja da syntes jeg vi må få ordna det:) det er vel flere fra byen her å tror jeg:)?
kath gutt07 & jente10 Skrevet 3. august 2007 #12 Skrevet 3. august 2007 ja, det bør det vel være.....
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 3. august 2007 Var inne på bim treff for å se om det var noe på gang, å det var det ikke.. Skal vi legge inn en offissiell greie eller skal vi bare ta det uoffisiellt?
♥lurelure♥ Skrevet 3. august 2007 #14 Skrevet 3. august 2007 Hei suss@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Husker du meg?????? Så gøy å se du er gravid og venter en liten pjokk!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER!!!!!!!!!!!! Hvordan har formen vært????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå