Oslo25 - 19.12.07. Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Hei! Nokon som veit kor ein får kjøpt litt kule mammabukser? Kanskje jeans som er smale nede, og ikkje berre snitt som var in for nokre år sidan? Og veit nokon om bukser som er lange, er jo så korte alle dei eg har prøvd!
*Belle* Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Jeg er 180 cm høy og har problemer med å finne lang nok bukser. Har kjøprt to olabukser fra 2 Wear. De er lange nok, men ikke spesielt kule. Helt vanlige og fine. Men skulle gjerne hatt noen som var litt tøffere! Kjøpte en på Barnas hus og en på Den kule Mage på GlassMagasinet. På sistnevnte hadde de også en sort bukse som faktisk var neste for lang til meg.
Tussa og Sofie Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Kjøpte en bukse på polarn o'pyret, som er helt tettsittende og smal i beina, fin å ha til støvletter mot høsten og ser ut som en helt vanlig bukse. Kan ha lavt belte til. MEN, jeg kjøpte den i Stockholm da, men de har jo ofte mye av det samme i samme kjede. Jeg kjente ihvertfall igjen endel av babyklærne fra Norge da jeg var der. Den kostet 399,-
lillegull:) Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 har kjøpt på hm et par stk.. fått masse skryt av de.. ser ut som vanlige bukser egentlig.. ellers så jeg at lindex hadde fått inn noen fine.. kjøpte forøvrig mine rett over jul, så er jo en stund siden, men nå som det snart er høst kommer det sikkert inn mye nytt. lønner seg å være tidlig ute har jeg funnet ut:)
løve81 Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 jeg prøvde bukser både på HM og LIndex, men fant ingen hvor jeg ikke fikk hengerumpe eller på annen måte ikke følt meg vel. På polaren og pyret derimot fant jeg bukser som var kjempefine, har fått flere kommentarersom "får du virkelig på deg buksene dine ennå?" så de ser ikke ut som mammabukser. Lange er de og, ejg er 170 og må lage en stor brett...
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 ...er oxo på jakt etter laaaange nok bukser....er selv nesten 1.80 høy kjøpte oxo de buksene fra 2 wear som hadde ekstra benlengde...men som du sier *Belle*,er de nå ganske kjedelige Får ta meg en tur innom glassmagasinet & titte litt der skjønner jeg ... Takk for tipset ....Kommer jeg over noen jeans med laaaange ben,skal jeg gi beskjed )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå