Gjest Sekretøsa Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Hjeeeeeeeeeelp! Det gjør vondt i magen, jeg må tisse bare 2-3 ganger i løpet av natta, men til gjengjeld må jeg SÅ tisse at det gjør vondt nederst i magen... Jeg våkner HVER gang jeg skal snu meg på natta, og det knaser i ryggen når jeg snur. Det tar ca et kvarter og komme fra den ene sida og over på den andre....OG jeg våkner hvertfall en gang hver natt med kramper i leggen! Jeg vil bare ha en natt før lillebror kommer, bare en.... *Syt syt syt*
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Er vel ingen trøst, men vi er i samme båt. Håper at lillebror her i huset har planer om å være grei og sove hele natta fra dag en! For de siste ukene har jeg omtrent ikke sovet. ( Når kommer deres lillebror da?
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Ja, det skal lillebror her og gitt! Slagplanen er klar ) Med snuppa merka jeg ikke noe til at jeg var gravid, men da hadde jeg jo ingen andre og ta hensyn til heller. Naturen er grei! "Godt" og høre det ikke bare er meg... Her skal lillebror komme 10 september sies det, jeg satser på litt før
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Første svangerskapet var drømmen i forhold! Var med en jente her i gården også. Nå er alt bare pyton - og det blir ikke flere barn her - om de ikke kommer med storken! Jeg skal ta ks, noen dager før termindatoen. Håper for din skyld at lillebror kommer før 10. sept da. :-) Føler meg som en skurefille jeg, hoven i kroppen, blå STORE poser under øynene - huff - ikke et syns for guder!
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Nei, ingen flere barn her heller, ikke før jeg evnt er så gammel at jeg ikke husker hvordan det var med småbarn hjemme mens man var gravid ) Hehe. Åh, du skal ta ks ja ) Håper jeg slipper det! (har et stk barn i seteleie, igjen) Lykke til hvertfall! Vi får vel kærre oss igjennom de siste ukene med et smil om munnen,som kan veie opp for det ellers så dratte ansiktet! Ser ikke ut i måneskinn jeg heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå