Noddy78, en av hver! Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Var på do igår og da kom det en sånn snørrklyse som folk her snakker om at er slimproppen. Vi hadde sex dagen før og det jeg lurer på er om det bare er 'overnattet' sperm, kan det se likt ut? Alt for tidlig at slimproppen skal gå, har jo 9 uker igjen! Eller kan den gå så tidlig?? Håper noen vil svare meg...
gla_mamma Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Min slimpropp var på størrelsen med en sviske, den var slimete og rødfarget. Tror ikke dette er slimproppen din, kanskje en ansamling utflod med litt sæd iblandet kanskje?
Noddy78, en av hver! Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Flott! Håper det! Fikk litt hetta, men var ikke antydning til blod i den, så sikkert bare sæd. Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Dette skjedde meg også i uke 32 ca. Men har ikke født ennå i hvertfall så det var nok sædrester ja.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Vil legge til at det er syv iker siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå