Fabelaktiv Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Hvor mye presser det ned egentlig før man kaller det det...? Altså - er det så mye at du er redd ungen bare skal presse seg ut hvert øyeblikk eller er det dersom man kjenner at ting presser nedover mer enn normalt på en måte...? om noen klarer å få noe fornuftig ut av det og samtidig svare så er jeg takknemlig jeg
Gjest Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 jeg kjenner kraftig nedpress når jeg har kynnere, føles som om babyen er på vei ut og at alt åpner seg der nede...men ingen baby kommer =(
Aylinah Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Jeg kjenner bare at det presses nedover mot gammla,ubehagelig men ikke vondt...Å ikke så langt blitt redd for at den lille skal sprette ut nei hehe )
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Her har det vært så mye nedpress at hufsetufsa har fått åreknuter, så ja det kjennes ut som om den står med hode ut åpningen. Men gjør den det? Nei!!! Hodet er ikke engang festet.
Bine66 Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Har akkurat samme følelsen. Spesiellt når jeg reiser meg opp etter jeg har sittet lenge. Hadde jeg helt siden begynnelsen av svangerskapet. Var ikke sånn med førstemann men har glemt å ta det opp med jordmoren. Vet ikke selv jeg .... må man få sjekket det opp ??? Trodde egentlig det var normalt siden jeg har lest at det er mange som har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå