ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Hei.. Hvordan går det med alle kjente og ukjente?? Savner tiden her inne,men elsker å være tvillingmamma og ville ikke byttet det bort for noe..=) jentene mine er nå 3 1/2 mnd og de er så morsomme..hehe..nå sitter de å ser på tv å smiler og ler..hehe,så morro.. de har begynnt å klø litt i tannkjøttet å sånn da,så er litt urolige,men smører på med litt lindring så hjelper det litt..=) jeghar fått meg hjemmeside,så hvis dere vil se hvor store jentene er nå så kikk innom da vel=)=) www.vildeoglinnea.piczo.com klem til alle der ute..=)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Så koselig at du stikker innom ) Jentene er jo så nydelige. Blir nesten litt misunnelig, jeg. Vil også ha 2 på en gang ;o) Kos deg med jentene!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 hehe..tusen takk.. god tur til syden..
Aylinah Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Hehe godt å høre at alt står bra til ) Fine jenter ja,like søte som første gangen jeg så bilde av de )
Gjest Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 heisann snuppa så flott du koser deg jeg er da en ivrig bimmer enda jeg da,,haha klarer ikke løsrive meg.. men men.... marcus begynner også å klø tror jeg..hele tiden ha hånda i munnen.. dakars.. hvilken lindring bruker du??? fins det slik??
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 3. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. august 2007 hehe,jaja..sånn er det..bor på babyverden jeg da..på født i april..hehe..mye morro der.. den heter dentinox..kjøpt på apoteket..den er bedøvende..så kjøp den du..=) takk alle=)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 ååja sånn ja ja det vet jeg jo hva er. det smaker drit godt
Pinny og lillegutt Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 Hælle dussen så vakre de er ^^ Må være utrolig morsomt å ha tvillinger! Er de enegget?
pandabjørn Skrevet 3. august 2007 #12 Skrevet 3. august 2007 så hærlige jenter dere har fått og så fine navn da jeg venter ei jente i nov og hun skal hete Linnea
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 3. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 3. august 2007 takk=) nei,de er nok toegga..mener jeg da..men samboer mener enegga..hehe.. ja,linnea er kjempe fint..
Gjest Skrevet 3. august 2007 #14 Skrevet 3. august 2007 Å så søte de er!!!!! Morsomt at du stikker innom og hilser på.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå