Gjest Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 dere som har tatt keisersnitt før me vanli narkose...Kor mange timer har de gått før dere våknet ??? og kor mange timer har de gått før dere klarte og komme dere på beina
TussiLussi Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Tok ca 2 timer tror jeg - både med KS og med utskrapning. Jeg var nok en tur på do på kvelden etter KS, tåler man litt smerter akkurat når beina skal over sengekanten går det greit .)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå