Gå til innhold

Hvem er mest ressurssvak?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har min faste tigger, som får noen kroner når jeg går forbi. Han smiler og takker og oppfører seg alltid ordentlig, selv når jeg ikke har penger. Her om dagen fikk han en tier og jeg gikk videre. Da sa en mann, noe eldre enn meg, i dress " at du ikke bare slenger ett par 50 ører foran han på bakken i stedet, da blir han sinna, se" Gubben fikk et passende svar fra meg:S og jeg fikk svar på spørsmålet mitt, om hvem som var mest ressurssvak av han eller tiggeren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jenta si det Prekæs:o)

 

Tror vi kunne hatt mye å prate om.....

Skrevet

Å milde Jesus for en bra person du er, "prekæs". Takk for at du delte den tårevåte historien med oss...

Skrevet

For ikke å snakke om M1g som desperat kliner seg inntil for å få seg en "venninne"...

Skrevet

Dusteanonym.... (14.00)

 

Du vet vel ikke hvilket forhold Prekæs og jeg har?

 

Tenk om vi allerede er venninner da....

Skrevet

Nei, det vet jeg ikke. Men du hadde vel ikke svart henne som du gjorde om dere allerede var venninner, hva?

Skrevet

Hva om prekæs og jeg har stort sett samme handlingsmønster når det gjelder en del ting?

 

Da hadde vi hatt skikkelig mye å prate om.....

 

Men det skal vel du bare blåse i? Lag en ring med munnen din - og blååås!

Skrevet

Uffda anonym. Misunnelig fordi ingen har lyst å være venner med deg?

Om du får deg et nick, så kan det kansje være at noen skriver noe hyggelig til deg også. Kansje.

Skrevet

En resurss kan være så mangt. Den gamle mannen manglet tydeligvis et par som tiggeren mest sannsynlig har i behold.

 

Dressmannen hadde ikke noe vondt av å få høre at noen var uenig i hans metode.

Skrevet

Så flink du er til å ikke holde deg til saken.

Skrevet

Og her kommer kjerringa som alltid skal bry seg....alt er som normalt her inne, skjønner jeg.

 

Det skrives forresten kanskje.

Skrevet

Selvsagt bryr jeg meg. Jeg vil nemmelig være venninne med både prekæs og M1g.

Fint at min glemte k kunne glede deg. Det skal ikke så mye til, merker jeg.

Skrevet

hva legger du i ordet ressurssvak?? det kan vel være så mangt..ikke krangle - bare lurer på hva folk legger i ordet ..??

 

Godt sagt prekæs;) mange mennesker som skulle hatt et kick bak..#smiske, smisk - vil også være vennen din;) #

Skrevet

Å jeg vil også være venninne med PREKÆS! Hun er like gammel som den irriterende "prekæs dama" i VG reklamen også.

Man kan ikke være venn med henne, hun kan være moern deres, om dere orker.... (grøss og gru, tenk å ha en slik mor...)

Skrevet

hva mener du med det? hva er galt med prekæs?? din dritt, fin deg ditt eget stativ!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Joda, selvfølgelig har jeg ett eget stativ..... Må få lov å si at jeg blir litt sliten av sånne innpåslitne "prekæs damer" som man aldri blir kvitt. De snakker høyt, mye og irriterende og skal ALLTID ha en mening om alt. Selvinsikten og EQ'en er ikke helt på topp...

Skrevet

neimen, dakkars lille vennen, da. Gikk det så inn på deg det jeg skrev? Følte seg truffet kanskje? Forresten, hadde jeg hatt slike meninger som deg, hadde jeg også vært anonym. Og du... kom deg tilbake til bingoen. Vet forresten hvem du er :D

Skrevet

Bingo er for de på alder med deg.... Jeg er ung. OG jeg vet hvem du er

Skrevet

Er det gamle damer på bingo? Det visste jeg ikke, men det visste visst du.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...