prekæs Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Jeg har min faste tigger, som får noen kroner når jeg går forbi. Han smiler og takker og oppfører seg alltid ordentlig, selv når jeg ikke har penger. Her om dagen fikk han en tier og jeg gikk videre. Da sa en mann, noe eldre enn meg, i dress " at du ikke bare slenger ett par 50 ører foran han på bakken i stedet, da blir han sinna, se" Gubben fikk et passende svar fra meg:S og jeg fikk svar på spørsmålet mitt, om hvem som var mest ressurssvak av han eller tiggeren.
Dronningen! Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Det er jenta si det Prekæs:o) Tror vi kunne hatt mye å prate om.....
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Å milde Jesus for en bra person du er, "prekæs". Takk for at du delte den tårevåte historien med oss...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 For ikke å snakke om M1g som desperat kliner seg inntil for å få seg en "venninne"...
Dronningen! Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Dusteanonym.... (14.00) Du vet vel ikke hvilket forhold Prekæs og jeg har? Tenk om vi allerede er venninner da....
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Nei, det vet jeg ikke. Men du hadde vel ikke svart henne som du gjorde om dere allerede var venninner, hva?
Dronningen! Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 Hva om prekæs og jeg har stort sett samme handlingsmønster når det gjelder en del ting? Da hadde vi hatt skikkelig mye å prate om..... Men det skal vel du bare blåse i? Lag en ring med munnen din - og blååås!
KaMa Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 Uffda anonym. Misunnelig fordi ingen har lyst å være venner med deg? Om du får deg et nick, så kan det kansje være at noen skriver noe hyggelig til deg også. Kansje.
Anne-B. Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 En resurss kan være så mangt. Den gamle mannen manglet tydeligvis et par som tiggeren mest sannsynlig har i behold. Dressmannen hadde ikke noe vondt av å få høre at noen var uenig i hans metode.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #12 Skrevet 3. august 2007 Så flink du er til å ikke holde deg til saken.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #13 Skrevet 3. august 2007 Og her kommer kjerringa som alltid skal bry seg....alt er som normalt her inne, skjønner jeg. Det skrives forresten kanskje.
KaMa Skrevet 3. august 2007 #14 Skrevet 3. august 2007 Selvsagt bryr jeg meg. Jeg vil nemmelig være venninne med både prekæs og M1g. Fint at min glemte k kunne glede deg. Det skal ikke så mye til, merker jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #16 Skrevet 3. august 2007 hva legger du i ordet ressurssvak?? det kan vel være så mangt..ikke krangle - bare lurer på hva folk legger i ordet ..?? Godt sagt prekæs;) mange mennesker som skulle hatt et kick bak..#smiske, smisk - vil også være vennen din;) #
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #17 Skrevet 3. august 2007 Å jeg vil også være venninne med PREKÆS! Hun er like gammel som den irriterende "prekæs dama" i VG reklamen også. Man kan ikke være venn med henne, hun kan være moern deres, om dere orker.... (grøss og gru, tenk å ha en slik mor...)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #18 Skrevet 3. august 2007 hva mener du med det? hva er galt med prekæs?? din dritt, fin deg ditt eget stativ!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #19 Skrevet 3. august 2007 Joda, selvfølgelig har jeg ett eget stativ..... Må få lov å si at jeg blir litt sliten av sånne innpåslitne "prekæs damer" som man aldri blir kvitt. De snakker høyt, mye og irriterende og skal ALLTID ha en mening om alt. Selvinsikten og EQ'en er ikke helt på topp...
prekæs on tour Skrevet 3. august 2007 #20 Skrevet 3. august 2007 neimen, dakkars lille vennen, da. Gikk det så inn på deg det jeg skrev? Følte seg truffet kanskje? Forresten, hadde jeg hatt slike meninger som deg, hadde jeg også vært anonym. Og du... kom deg tilbake til bingoen. Vet forresten hvem du er
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #21 Skrevet 3. august 2007 Bingo er for de på alder med deg.... Jeg er ung. OG jeg vet hvem du er
prekæs on tour Skrevet 3. august 2007 #22 Skrevet 3. august 2007 Er det gamle damer på bingo? Det visste jeg ikke, men det visste visst du..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå