Fabelaktiv Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 også.. Håper du får en super dag i trønderheimen din.. klemmer fra Oslo
Fabelaktiv Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 2 tråder.. hæ? det er ikke værst (takk facebook) hihi håper alt er bra med deg i dag
Cybermom♥ Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Gratulerer med dagen! Håper du får en fin dag i regnet... :-) Vi håper på fint vær på søndag, skal ha bursdagsfeiring ute for Sigurd som blir 4 år i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå