Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må skrive litt imens jeg sitter å venter på mer vondt. Våknet kl 03 i natt av at jeg trodde jeg tisset på meg. Men skjønte raskt det var noe annet på gang! Litt overrasket siden det er min første og jeg har termin 11.08. Men veldig glad det skjer noe nå! Dro på sykehuset for en sjekk, og ble sent hjem for å vente på mer vondt. Skal tilbake kl 13. Men hadde vært greit om det skjedde noe før det! Mannen min sover, men jeg klarer ikke slappe av, selv om jeg burde prøve. Surrer så mange tanker igjennom hodet. Er redd og glad på en gang. Gleder meg til å holde lille-jenta mi snart, men gruer meg til det som kommer først... Ønsk meg mer vondt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg ønsker deg masse vondt!

Kjempeheldig er du, snart er det vonde overstått og du får holde lillejenta di=)

Skrevet

Oi så spennende :-) Lykke til med fødsel. Jeg hadde vært skikkelig gira hadde det skjedd meg i hvert fall, skjønner du ikke får sove :-)

Skrevet

jeg ble anbefalt og gå mye da vannet gikk ved siste fødsel.Styr på.Får fortgang i sakene,sikker på at det ikke stopper opp men riene kommer igang.

Skrevet

Spenende. Her gikk slimproppen i natt, og har begynt å få vondt. Håper det tar seg opp.

Masse lykke til! :)

Skrevet

Har dessverre ikke fått mer vondt. Hadde svake rier frem til ca elleve, men så stoppet det opp. Har vært til ny sjekk på sykehuset, og barnet har det bra i alle fall. Skal inn i morgen tidlig og settes igang dersom ingenting skjer før det. Og vannet renner og renner! :) Skal prøve å bevege meg litt nå. Til Nusse-83: spennende atdet er noe på gang hos deg også da! Må få høre om det skjer noe mer!

Og takk for alle hilsene, ønsker oss alle skikkelig gode rier nå!!

Skrevet

Så spennende!Håper det tar seg opp og at du har den lille i armene dine i løpet av natten!Lykke til!

Skrevet

Nå skal jeg straks reise til sykehuset for å bli satt igang... Kommer ikke hjem uten babyen nå altså!!:) Det er ca 29 timer siden vannet gikk, og jeg har hatt rier som kommer og går.Men ikke regelmessige eller kjempe vonde. Men håper det er litt åpning nå.. Er trøtt etter to netter med lite søvn. zzz.. Kom ut babyn min!!

Skrevet

Ble sendt hjem igjen. Var veldig travelt på føden. Tydeligvis flere som vil ut i dag!:) Men ble strippet i stad(sinnsykt vondt!), så nå er jeg moden, og blir satt igang med drypp kl seks.Har litt sterkere rier nå, så håper de tar seg opp slik at fødselen kan gå av seg selv. Har litt angst for det dryppet.. Noen som har erfaring med dette? Kloke ord tas imot med takk!!

Skrevet

Ville bare si LYKKE TIL!!!!!!!!!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...