Gå til innhold

Har dere kjøpt uro til å ha over sprinkelsengen??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg vurderer det :-) Har sette en på Laban og Laboline som jeg synes er ganske fin.

Skrevet

laban og laboline...hvor er det??

Skrevet

De har foretninger rundt om kring. Og så kan du bestille på nettet. Husker ikke helt adressen, men søk på navnet så finner du det sikkert.

Skrevet

Fikk en Fisher Price-uro som mamma kjøpte til meg i England. Med lys og lyd =)

Skrevet

Ja ^^ den er skikkelig nusselig. har kjøpt en som de har på babybest og babyshop.. med giraff, løve, flodhest(eller neshorn) ++ bamser som henger på ^^ Så har jeg kjøpt en matchende giraff bamse til han :D hihi. Nesten sånn at jeg vil ha den over min seng i stedet ;P

Skrevet

Den kommende farmor har kjøpt en fin en med små bamser og to eller tre forskjellige låter:)

Skrevet

Ja. Jeg har den fra Laban som omtales her. Kjøpte den i Sverige på harrytur, siden Laban & Labolina er rimeligere der enn i Norge. Den er veldig søt, er holdt mest i blåtoner (passer bra, for jeg venter gutt), og spiller Byssan Lull. :)

Skrevet

Samboer var en tur i byen her om dagen og kom hjem med en skjønn uro med masse farger til nurket. Han var litt redd for at jeg skulle bli fornærmet når han bare hadde kjøpt, men han er jo så søt.

Skrevet

vi har kjøpt fisher price - rainforest uro. kjempe fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...