@nne p@ l@nne Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Nei, men jeg vurderer det :-) Har sette en på Laban og Laboline som jeg synes er ganske fin.
@nne p@ l@nne Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 De har foretninger rundt om kring. Og så kan du bestille på nettet. Husker ikke helt adressen, men søk på navnet så finner du det sikkert.
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Fikk en Fisher Price-uro som mamma kjøpte til meg i England. Med lys og lyd =)
Pinny og lillegutt Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Ja ^^ den er skikkelig nusselig. har kjøpt en som de har på babybest og babyshop.. med giraff, løve, flodhest(eller neshorn) ++ bamser som henger på ^^ Så har jeg kjøpt en matchende giraff bamse til han hihi. Nesten sånn at jeg vil ha den over min seng i stedet ;P
Mammapudding Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Den kommende farmor har kjøpt en fin en med små bamser og to eller tre forskjellige låter:)
LilleTrolle Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 Ja. Jeg har den fra Laban som omtales her. Kjøpte den i Sverige på harrytur, siden Laban & Labolina er rimeligere der enn i Norge. Den er veldig søt, er holdt mest i blåtoner (passer bra, for jeg venter gutt), og spiller Byssan Lull.
nurket4a Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 Samboer var en tur i byen her om dagen og kom hjem med en skjønn uro med masse farger til nurket. Han var litt redd for at jeg skulle bli fornærmet når han bare hadde kjøpt, men han er jo så søt.
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 vi har kjøpt fisher price - rainforest uro. kjempe fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå