OnlyMe Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Du er ikke på nm i kveld da? Er SÅ stolt! Kommet meg opp til Gangster;) hihi
Teltpluggen Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 heeey:) Er nok ikke det nei.. sitter og ser One tree hill:D Spennende nå! Er på episode 16! Bare FIRE episoder igjen! EGENTLIG så burde jeg legge meg eller rydde(får besøk imorra..) Men det er så forbaska SPENNENDE!!
OnlyMe Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Hihi, så du blir ferdig en gang altså Er et par netter som er gått med til titting nå... Jeg får heller ikke gjort noe fornuftig :/ og det pga et forbaskade SPILL!!! ¨Må nesten bare le av meg selv;)
Teltpluggen Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 hehe:P Tenkte jeg skulle prøve å spare et par episoder til lørdag.. Blir sannsynligvis sittende alene da. Sambo snakker om å kanskje gå ut, og det tviler jeg på at jeg orker. Får vel laste ned en film og 3;)
OnlyMe Skrevet 3. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2007 Blir jo mye koseligere hjemme alene om du har noe å se på!!! Tv har jo sviktet helt i det siste:( Ingen ting å se på der! Min og snakket om å gå ut (forrige helg) og jeg sa ingenting da. Men plutselig ombestemte han seg hihi, han kom vel på det at ting kan skje når som helst:)
Teltpluggen Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Er bare 21 uker jeg da, så la oss håpe han holder seg der inne litt til;) (Jeg tror det er en gutt.. Men vet ikke:P) Har sagt til sambo at han kan gå ut, men ingenting er sikkert sier han. Om jeg finner på noe jeg vil at vi skal gjøre så gjør han det med meg i stedenfor.. En grei ordning syns jeg:) Blitt mye utgåing og slikt i det siste, og nå vil jeg egentlig bare ha en frilørdag der jeg bare trenger å tenke på meg selv:)
OnlyMe Skrevet 3. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2007 Hihi, du har nok forhåpentligvis noen uker igjen ja:P Hvorfor tror du det er gutt? Bare føler det på deg, eller ser du det på magen? Snill samboer du har da:) Lest om så mange her inne som ikke har det slik, og det kan ikke være noe hyggelig! Ja, du må jo tenke mest på deg selv og magen fremover:)
Teltpluggen Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Har bare hatt en veldig sterk guttefølelse de siste ukene:) Sambo er kjempesnill mesteparten av tiden han:) Føler meg EGENTLIG dritheldig.. Men han er noe herk å ha med på shopping.. Liker ikke lyden av at jeg drar kortet.. Tror han ser pengene fly av gårde.. Men scooter til 8000 kan han kjøpe.. Velvel.. Er jo HAN som tjener pengene og han trenger den så han kan tjene MER penger:P Trenger noe å kjøre til kveldsskifta sine med.. Heldigvis så er scooteren helt ny så er vel heller liten fare for at det skjer noe:)
OnlyMe Skrevet 3. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. august 2007 Tidig! Blir spennende å høre om du har rett;) Føles slik her og! Virker nesten utrolig avogtil... Synes han er kjempe snill og forståelsesfull... Trodde det var mer vanlig enn det tydeligvis er!! Hehe, er ikke mange mannfolk som liker lukten av svidd kort nei;) kjenner meg igjen i den.. Hehe Kjører du scooter eller bil da?
Teltpluggen Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 Jeg har oppkjøring om ikke så lenge:) Grunnet kjente fjes her inne så nevner jeg ingen dato, da jeg ikke vil at så mange skal vite om det;) Men dere vet nok om den blir bestått:P Tok aldri mopedlappen. Jeg kunne fått tilbudet gjennom skolen da jeg er født tidlig på året (Hadde dårlig tilbud da jeg gikk og var bare noen som fikk ta den.. De som var født tidlig på året fikk tilbudet først. ), men det var MANGE som hadde mer lyst på lappen enn meg:) Nå er det natta for meg:) Så får jeg spare de siste tre episodene til lørdag;) Natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå