Idun<3tosmå<3 Skrevet 3. august 2007 #26 Skrevet 3. august 2007 Jo, men når han kommer hjem reiser jeg på kurs i to uker, så har vi to uker hjemme (tror jeg) før han reiser ut igjen... Så da går jeg sikkert glipp av neste EL og EL etter der igjen er det også fare for at han er offshore, og senere i høst skal jeg også på noen kurs.... Men kroppen har det med å ha kortere sykluser når han er hjemme, og lengre sykluser når han er borte.... Så plutselig dukker EL opp på rett tidspunkt likevell!! Håpe håpe!!!
OnlyMe Skrevet 3. august 2007 #27 Skrevet 3. august 2007 Hørtes innviklet ut :s hihi Men det ordner seg alltid tilslutt for snille jenter vettu!!! dere får drive kanin aktiviteter når han er hjemme;)
Idun<3tosmå<3 Skrevet 3. august 2007 #28 Skrevet 3. august 2007 Skal jeg love deg:) Blir en god del å ta igjen.....
doffine Skrevet 3. august 2007 Forfatter #29 Skrevet 3. august 2007 det er kjedelig når en ikke er hjemme samtidig når EL kommer:-(((( snufs.... kansje kroppen din fikser en EL alikevel nå:-)) tihi... Jeg må nok lage meg eggerøre til frokost.. snufs.. sambo drar på jobb om 4 timer... Og da har han ikke tid til å lage noe frokost til meg:-((
OnlyMe Skrevet 3. august 2007 #30 Skrevet 3. august 2007 Men du får vel tatt det igjen senere på dagen;)
doffine Skrevet 3. august 2007 Forfatter #31 Skrevet 3. august 2007 Ja... jeg skal ta igjen sikkelig:-)))) tihi... er jo det magiske tallet, så jeg skal ha en fin feiring:-)
OnlyMe Skrevet 3. august 2007 #32 Skrevet 3. august 2007 Og blir det rester, så er du velkommen over for å dele hihi
doffine Skrevet 3. august 2007 Forfatter #33 Skrevet 3. august 2007 Tihi... jeg skal hyle ut, jeg... for det blir garantert rester:-) Vi skal grille, også har jeg bestilt marsipankake fra bakern, med vaniljekrem og jordbær i:-))))
OnlyMe Skrevet 3. august 2007 #34 Skrevet 3. august 2007 NAM:) Da gleder jeg meg til skalkefest på bim i morgen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå